• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Цифрові технології забезпечують зростання рекламної галузі

22 Вересня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Цифрові технології забезпечують зростання рекламної галузі
Share on FacebookShare on Twitter

Інтернет, завдяки розвитку цифрових технологій і, відтак, зростанню його ефективності як рекламного носія, зростає найшвидше – на 17,1%.

Зростання ВВП та рекламних витрат у світі у 2013-2016 роках у %

Джерела: ZenithOptimedia / МВФ

Вдруге поспіль ми зменшуємо прогноз світового зростання на 0,1% через кризу в Україні, яка призвела до тривалого економічного протистояння між Заходом і Росією. Обмін санкціями продовжується і, очевидно, інвестиційний клімат погіршуватиметься й надалі. Саму Україну цього року очікує падіння рекламного ринку на 32,5% у перерахунку на долари. Прогноз зростання російського ринку ми також змінили – з 6,9% (червневий прогноз) до 1,7% згідно поточних даних.

Зростання рекламних ринків у різних регіонах у 2013-2014 роках (% на рік)

«Периферійна Єврозона»: Португалія, Ірландія, Італія, Греція та Іспанія.
«Посилена Азія»: Австралія, Нова Зеландія, Гонконг, Сінгапур та Південна Корея.
«Швидкісна Азія»: Китай, Індія, Індонезія, Малайзія, Пакистан, Філіппіни, Тайвань, Таїланд та В’єтнам.
Джерело: ZenithOptimedia

Що ж стосується окремих країн, то США залишатимуться незмінним лідером, чий ринок і надалі залишатиметься у 3-4 рази більшим за найближчих конкурентів. За наступні три роки Японія поступиться другим місцем в рейтингу найбільших ринків Китаю. Також з Топ-10 «випаде» Канада, поступившись місцем Індонезії.

Витрати на рекламу в різних медіа

 

Стрімке зростання рекламних витрат в інтернеті триватиме й надалі. Після 17,1% цього року ми очікуємо щонайменше 16% щороку по 2016 рік включно. «Всередині» інтернету найшвидше розвиватиметься банерна реклама (власне, самі банери, онлайн відео та соціальні мережі) – на 21% на рік, перш за все завдяки збільшенню реклами в соцмережах (+30% на рік). Також злету «банерки» сприяють нові формати та автоматизовані закупки (programmatic buying), тобто, ефективне влучання в цільову аудиторію в реальному часі. Контекстна реклама зростатиме на 14% щороку. А сегмент оголошень – на 7%.

Витрати на рекламу в інтернеті у 2013-2016 роках у млрд. доларів США

Джерело: ZenithOptimedia

Водночас, найбільше «нових» грошей на ринок принесе мобільна реклама (та, яку споживач отримує через мобільні пристрої, тобто, смартфони та планшети).

Внесок різних медіа у зростання світового рекламного ринку у 2013-2016 рр. у млн. доларів США

Джерело: ZenithOptimedia

Телебачення й надалі матиме найбільшу долю від усіх рекламних бюджетів. Хоча, завдяки інтернету і вона зменшуватиметься. Пік у 39,6% було досягнуто минулого року. До 2016 року частка ТБ на рекламному ринку, згідно наших прогнозів, зменшиться до 38,3%.

І загалом, як видно з наступної діаграми, інтернет потроху забиратиме долі у всіх без винятку медіа впродовж наступних трьох років.

Джерело: ZenithOptimedia

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.