• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Україно-американський журналіст Дорж Бату проведе майстер-клас у Вищій школі Media & Production

22 Травня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Україно-американський журналіст Дорж Бату проведе майстер-клас у Вищій школі Media & Production
Share on FacebookShare on Twitter

3 червня об 11.00 Вища школа Media & Production презентує унікальний майстер-клас «Година до етеру» – школа медіавиживання» відомого україно-американського журналіста з двадцятирічним професійним стажем Доржа Бату (Андрія Васильєва). Він занурить присутніх у ситуацію «за годину до прямого ефіру» та навчить виживати у ній.

Свій майстер-клас Андрій розподілить на дві частини: інформаційну та технічну. Разом із тим журналіст поділиться особистою життєвою історією про досвід роботи у двох Генасамблеях ООН, НАСА, а також на проекті «iReport» разом із командою CNN.

«Уявіть ситуацію. Ви приїхали висвітлювати подію і у вас рівно година до включення. Як вижити в джунглях подій і не загинути у безодні інформації? На своєму майстер-класі разом з присутніми ми пройдемо курс виживання, де навчимося володіти головою, язиком і тілом, не загинути під ногами колег, уникнути пастки непрофесійних коментаторів і не потрапити у зубасту пащу випускового редактора. Повірте, буде як інформативно, так і дуже практично», − коментує Андрій Васильєв.

Вища школа Media & Production додає, що інформаційний блок майстер-класу включатиме розповідь про те, як за годину зорієнтуватись у події і адекватно розповісти глядачам про неї, як слід працювати з прес-релізами і чи варто їм вірити, як обрати гостя на інтерв’ю і як з ним говорити, як виводити гостя у пряме включення, як ставити запитання так, аби отримати точні і короткі відповіді, як примусити гостя говорити просто, не використовуючи професійний жаргон, уникаючи складних конструкцій і не віддаляючись від теми, як навчитись бути скептиком, нікому не вірити і перевіряти інформацію, як коректно подати неперевірену інформацію у етер, не підставивши себе і не порушивши журналістської етики.

Під час технічного блоку присутні дізнаються, як, маючи мінімум техніки, одному, без оператора, відеоінженера і продюсера зробити якісну телевізійну картинку, як самостійно розгорнути майданчик для прямого включення за десять хвилин, як взяти якісне інтерв‘ю під час підходів до преси, як самому відзняти і відправити у редакцію b-roll (відеоряд), котрий вже можна не монтувати, як у будь-який момент бути готовим до зйомок і прямих включень.

Майстер-клас розпочнеться об 11.00 та закінчиться о 17:00. Детальніше про умови участі вже на сайті Вищої школи Media & Production.

Теги: медіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.