У вас залишилося 5 днів на те, щоб подати свої роботи, тому вашій увазі 5 причин, чому ж це варто зробити:
- Роботи, подані на КМФР, здобудуть оцінку від 8 незалежних команд суддів – експертів міжнародної арени. Вони оцінять проекти в 12 конкурсах і у понад 120 категоріях:
- Film
- Film Craft
- Print & Publishing
- Out Of Home
- Radio & Audio
- Design & Branding
- Digital & Mobile
- Advertising Campaigns
- Media
- Branded Content & Visual Storytelling
- Industry Categories
- Best Marketing Innovation
2. КМФР – це не просто фестиваль. КМФР – це видимий результат – своєрідна «матеріалізація» участі абсолютно для всіх учасників, а не тільки для фіналістів та переможців. Кожна робота, яка подавалася до конкурсної програми, отримає середньозважений бал, який врахує всі оцінки членів журі певного конкурсу. Така система дає зрозуміти тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, як багато їм не вистачило до перемоги і зробити висновки щодо рівня поданої роботи.
3. КМФР надає унікальну можливість потрапити у визнаний у всьому світі рейтинг AdForum Business Creative Report.
- Чим більше проектів, тим дешевша вартість подачі! Ви можете ознайомитись із вартістю за посиланням.
- Подаючи роботи до конкурсної програму КМФР, ви можете мультиплікувати свої кейси відразу на декілька категорій – аби їх оцінили як судді із зарубіжжя, так і українські лідери індустрії, які знають реалії національного ринку.
КМФР за 19 років зміг здобути репутацію одного з найбільших і вагомих фестивалів Європи, тому не пропустіть нагоду взяти в ньому участь і віддати свої кейси на оцінку кращим з кращих, а також заробити визнання серед колег, друзів, знайомих, і, звичайно ж, суперників .
Дедлайн подачі робіт – 27 квітня.
З деталями фестивалю, правилами і вартістю участі можна ознайомитися на сайті www.kiaf.com.ua
У разі виникнення питань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.