• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

29 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Project E.V.A. - Volvo Cars is sharing its own research data on safety with the world

Share on FacebookShare on Twitter

Останнім часом маркетологи все більше уваги приділяють кампаніям, які сприяють безбар’єрності та інклюзивності. Як помітили організатори фестивалю Cannes Lions, більше половини робіт, поданих на конкурс у новій, заснованій в 2019 році, категорії Creative Strategy Lions, становлять саме такі кампанії. Вони ставили за мету створення таких продуктів та послуг, які враховували б різноманіття потенційних користувачів. Ось шість кампаній, які доводять, що безбар’єрність стає дедалі важливішою темою для світової креативної спільноти.

The E.V.A. Initiative (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2019)

Ініціатива E.V.A. здобула Гран-прі у дебютній категорії 2019 року – Creative Strategy. Вона була спрямована на те, щоб зробити поїздки в машині безпечнішими для всіх. Креативники задали слушне питання: чому всі манекени для краш-тестів імітують будову тіла чоловіка? Зробивши манекени різноманітнішими, ініціатива E.V.A. стала прикладом того, як усталені практики треба час від часу змінювати та оновлювати.

Tommy Hilfiger Adaptive (Tommy Hilfiger, Wunderman Thompson New York, 2019)

Лінійка одягу Adaptive створювалася у співпраці з людьми з інвалідністю, оскільки вона повинна була бути зручною саме для них. І це не залишилося одноразовою акцією. Бренд також задіяв можливості голосового асистента Alexa, щоб зробити процес замовлення одягу інклюзивнішим. Ця кампанія – взірець ефективної взаємодії зі своєю цільовою аудиторією.

Gillette Treo (Gillette, Grey London, 2019)

Бритва Gillette Treo була спеціально розроблена для того, щоб опікуни літніх людей могли поголити своїх підопічних без страху заподіяти їм шкоду. Відео про чоловіка, який доглядає свого літнього батька, показало делікатнішу сторону бренда Gillette, який продовжує віддалятися від традиційних образів токсичної маскулінності.

ThisAbles (IKEA, McCANN Tel Aviv, 2019)

Ikea почала випускати аксесуари, щоб посприяти безбар’єрності та інклюзивності, зробивши меблі зручнішими для людей з інвалідністю. Більше того, кожен, хто має 3D-принтер, може знайти креслення онлайн та надрукувати такі аксесуари самостійно. Подібно до Tommy Hilfiger Adaptive, ця кампанія показує, як треба співпрацювати з людьми, чиє життя ви намагаєтеся покращити.

Kingo Energy (Kingo Energy, Ogilvy Guatemala City, 2019)

Жителі віддалених поселень у Гватемалі не мають нормального доступу до електромережі, але мають мобільні телефони і користуються тарифами з передплатою. Тому енергетичний стартап Kingo розробив систему, яка дозволяла людям передплачувати електроенергію, отриману від сонячних батарей компанії, у такий само спосіб, як вони передплачують послуги провайдера мобільного зв’язку. Таким чином люди отримали доступ до життєво важливої інфраструктури, не змінюючи свій спосіб життя і не сплачуючи за дороге обладнання.

We’re The Superhumans (Channel 4, Blink Productions London, 2017)

У відео цього телеканалу можна побачити 140 людей, яким інвалідність аж ніяк не заважає співати, танцювати та грати в оркестрі. Така інклюзивна рекламна пауза привернула увагу всієї Великобританії і навіть ООН, поширивши це відео далеко за межі країни, яка його створила.

Джерело

Теги: cannes lionsінклюзивністьсоціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.