• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Гендер, екологія, тварини: Molodiya Festival обрав найкращу соціальну рекламу (ВІДЕО)

18 Жовтня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Гендер, екологія, тварини: Molodiya Festival обрав найкращу соціальну рекламу (ВІДЕО)
Share on FacebookShare on Twitter

Демократичні цінності, права і свободи людини, гендерна рівність, толерантність, етичне ставлення до тварин — ці та інші теми заявили молоді українські рекламісти. Які роботи і чому перемогли у фестивалі, розказали журі та організатори Molodiya Festival.

Переможцем стала робота львівського режисера Омеляна Ощудляка, котра закликає брати тварин з притулків.

«Кліше-підхід, але є те, що важливо у креативі — подив і переворот», — коментує роботу один із журі фестивалю, креативний директор Tabasco Олександр Смірнов.

Друге місце — іранська робота «Impressions of life», автор Егсан Масум.

«Констатація факту, але є естетичний підхід і демонстрація того, що можна робити не треш убогий, а красу», — пояснює Смірнов. Ця ж робота була фаворитом і чеського рекламіста Яна Латала, спеціального журі фестивалю.

Третє місце посіла вже відома робота Анастасії Максимчук «120$» про насильство над жінками.

«Це не робоча соціальна реклама, тому що лише заявляє проблему, але не веде до її вирішення. Однак тут є креативна ідея і підхід», — пояснюють в журі.

«Дуже порадувала велика кількість робіт у номінації від ініціативи UAnimals «За цирк без тварин». Наш фестиваль прагне посприяти багатовекторному розвитку суспільства. Тому популяризацію гуманістичних ідей і пропаганду конструктивних змін вважаємо за свій обов’язок. Варто зазначити, що подібна заборона діє у багатьох європейських країнах через жорстокість дресури, жахливі умови утримання тварин, а також у зв'язку з поганим впливом на психіку дітей. Тож час такої кампанії давно настав», — каже співорганізатор фестивалю Ігор Мельник.

У цій номінації переміг ролик режисерки Каріни Оринянської із Запоріжжя.

Художня та технічна якість робіт — мастхев для фестивалю. Про це від імені журі не стомлюється говорити Олександр Смірнов: «Реклама без ідеї і нелінійного, нешаблонного підходу — примітивна. Особливо у форматі фестивалю, який передбачає нагородження творчості. Підхід — це краса ідеї або виконання. Ідеї «в лоб», тиск на жалість і тужливі історії з повчальним сопливим текстом, бажано у віршах, можна приберегти для старперів-менторів з кафедри «Нікому не потрібних документальних фільмів» або для бабусі — вона обов'язково похвалить».

Гарна картинка — необхідність. «У 2016 році «молодіжний» не означає «убогий». Словом «молодіжний» не можна пояснити відсутність світла в кадрі, бездарну гру акторів, 0 ідеї, графіки та прийоми з 90-х років», — коментує Смірнов.

Цього року на фестивалі з'явився новий напрям — соціальні постери. Найкращі з них отримали грошові винагороди і будуть розміщенні на сітілайтах та білбордах. Найкращі ж відеороботи, крім грошових винагород, отримали ротацію у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні Планета Кіно (7 кінотеатрів, більше 40 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — це більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).

 

Теги: фестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

Gillette запускає нову рекламу до Super Bowl

Robo Dog: тизер реклами Kia ставить притулки для тварин у центрі уваги

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.