• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Світовий рекламний ринок зміцнюється незважаючи на Брекзіт

12 Вересня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Світовий рекламний ринок зміцнюється незважаючи на Брекзіт
Share on FacebookShare on Twitter

Світ, “Брекзіт”, Східна Європа
 
Світ
 
Локомотивами зростання світового рекламного ринку стануть США, Філіппіни та Західна Європа. В США телевізійні мережі показують зростання після минулорічного падіння, завдячуючи рекламі фармацевтичних компаній та товарів щоденного вжитку. Соціальні медіа також пришвидшать зростання з 32% минулого року до 35% цього року.
 
Більші, ніж ми очікували, надходження від політичної реклами на Філіппінах під час виборчої кампанії у травні 2016 р. призвели до того, що прогноз для всього азійсько-тихоокеанського регіону зріс до 6,3%.
 
Також ми збільшили очікування від рекламних ринків Західної Європи, перш за все завдяки покращенню ситуації в Бельгії, Фінляндії, Німеччині, Італії, Норвегії, Португалії та Швеції. Загалом рекламний ринок регіону має зрости на 3,6% цього року.
 
“Брекзіт”
 
Хоч результати референдуму у Великій Британії і стали шоком для багатьох гравців рекламного ринку, все ж рекламодавці відреагували спокійно і значних скорочень бюджетів не було. Відтак, ми прогнозуємо зростання британського ринку на 5,4% цього року (до референдуму ми прогнозували 5,6%). Наслідки “Брекзіту” стануть очевидними у більш віддаленій перспективі, це може бути як сповільнення розвитку рекламного ринку , так і рецесія. А наразі ми можемо лише очікувати менших інвестицій у нові продукти та небажанні споживачів здійснювати дорогі покупки. При збереженні позитивної, хай і сповільненої, економічної динаміки, рекламний ринок Британії і наступного року зросте на 3,4%.
 
Східна Європа і Центральна Азія
 
Конфлікт на Сході України, санкції Заходу проти Росії, падіння цін на нафту та відтік іноземних інвестицій відкинули увесь регіон назад. У 2015 році рекламні витрати у доларовому еквіваленті скоротились на 45% в Україні, на 28% у Білорусі та на 9% у Росії.
 
Цього року російський ринок зросте на 4%, білоруський – на 15%, а український стоятиме на місці (у перерахунку на долари). Також регіон “тягтимуть” донизу Азербайджан із скороченням ринку на 12% та Казахстан, де реклама обвалиться на 38%.
 
Все це призведе до подальшого скорочення всього регіону на 0,1% цього року , але вже наступного року ми очікуємо зростання на цілих 6,6%, а у 2018 – на 8,1%.
  

Як видно з діаграми, тривале падіння характеризує ринки Близького Сходу і Північної Африки, стрімке зростання – “Швидкісну Азію”, усталений поступ – решту ринків.

Щодо окремих країн, то в наступні три роки топ-8 ринків залишаться на своїх місцях, на одну позицію опуститься Бразилія, а Індонезія увійде в десятку, витиснувши Канаду.

 

Розподіл рекламних бюджетів між медіа

Реклама в інтернеті і надалі зростає найшвидше серед усіх медіа із середнім показником +14% на рік впродовж наступних трьох років. У 2017 році ми чекаємо, що інтернет обжене телебачення, а у 2018 році його частка в ”рекламному пирозі” складе 38,6%.

Якщо рекламу в інтернеті розбити за категоріями пристроїв, через які вовна потрапляє до споживачів, то реклама на мобільних гаджетах обжене рекламу на настільних комп’ютерах вже у 2017 році. А ще за рік мобільна реклама отримає 60,3% витрачених в інтернеті грошей, отримавши 23,3% від усіх витрат на рекламу в світі.

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Best Marketing Teams 2025: розпочато дослідження кращих маркетингових команд України

8 Вересня, 2025
Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.