• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Западная Европа отказывается от баннеров в пользу нативной рекламы

13 Липня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Западная Европа отказывается от баннеров в пользу нативной рекламы
Share on FacebookShare on Twitter

Предложениям баннеров в странах Западной Европы доверяет не более 21% пользователей, в то время как в других регионах этот показатель несколько больше и составляет 41%. К такому выводу приходят эксперты из eMarketer.

Сегодня пользователи из стран Западной Европы всё чаще устанавливают сервисы блокировки объявлений, призванные бороться с традиционной медийной рекламой. Тенденция характерна не только для десктопов, но и для мобильных устройств. Так, в настоящий момент каждый пятый владелец смартфона блокирует мобильную рекламу. Выходом из ситуации станет обращение рекламодателей к нативным форматам.

По данным Enders Analysis, в ближайшие годы инвестиции рекламодателей в нативные форматы покажут стремительный рост. Если в 2015 на долю таких форматов приходилось 5,2 млрд. евро, то уже к концу 2016 года расходы рекламодателей возрастут до 6,7 млрд. евро. В 2020 году объём инвестиций в нативную рекламу может приблизиться к 13,2 млрд. евро.

При этом не менее 55% рекламодателей из США и Великобритании признались, что нехватка финансовых, временных и профессиональных ресурсов не позволят им создавать качественный рекламный контент и заниматься полноценным интернет-маркетингом.

Самыми раздражающими форматами рекламы пользователи из Испании считают видеоролики с автозапуском, объявления аудиорекламы, всплывающие объявления и пре-роллы, которые нельзя пропустить и различные виды межстраничной рекламы.

Многочисленные опросы жителей Франции, Италии, Испании и Великобритании показали: более 27% пользователей из этих стран устанавливают программы блокировки на мобильных устройствах, поскольку их раздражает навязчивая и нерелевантная реклама в смартфонах. Это ещё одно доказательство того, что люди устали от традиционных форматов в их классическом применении.
Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/07/13/135073.phtml


Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/07/13/135073.phtml


Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2016/07/13/135073.phtml

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025
Аналітика

Невидимий саботаж: чому 70% проєктів AI провалюються і як це виправити

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.