• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Для Lexus RX створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби

6 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Lexus RX_Vizeum_image
Share on FacebookShare on Twitter

Toyota Україна разом з BBDO Ukraine та Vizeum Ukraine запустила для бренду Lexus нестандартну OOH кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Центром кампанії став новий Lexus RX. В його коді закладено бути помітним та крутим. Тим, на кому перехожі зупиняють свій погляд. В той же час, це сімейне авто. Щоб донести до аудиторії обидві характеристики, креативна команда BBDO Ukraine звернулася до голлівудського прийому з відчиненим боковим склом машини, з якого круті хлопці зазвичай оцінюють ситуації. На перший погляд, RX — сталевий хижак, але якщо заглянути всередину, — безпечне та комфортне авто для всієї родини. На основі цього було створено повідомлення: «Хижий зовні, сімейний всередині», яке поєднує ці дві протилежності Lexus RX. 

Lexus RX_Vizeum_image

Щоб посилити кампанію і увиразнити ключове повідомлення з допомогою технологій, медійне агентство Vizeum Ukraine запропонувало використати динамічні цифрові панелі, картинка яких реагує на погодні умови та пору доби. Тож, хоч дощ, хоч спека, а Lexus RX завжди залишається хижим зовні та сімейним всередині, а завдяки спеціальним тригерам передає настрій за вікном. 

Денний ролик з ясною погодою:

Нічний ролик з ясною погодою:

Для кампанії адаптували чотири ролики: денний сюжет з ясною погодою або з дощем та вечірній сюжет з ясною погодою або з дощем. За допомогою розроблених скриптів програмне забезпечення з управління панелями синхронізується із сайтом погоди i автоматично запускає відповідний ролик. Рекламу розмістили на цифрових панелях середнього та великого форматів на вулицях столиці.  

Кампанія, яка демонструє переваги і сучасні можливості dynamic digital out-of-home, стартувала з 1 жовтня.


А нещодавно ми готували добірку оригінальних креативних кампаній у форматі Digital Outdoor. У добірці цікаві кампанії від British Airlines, Fiat, Reebok, Burger King та інших відомих брендів і організацій.

Теги: BBDO Ukraineзовнішня рекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.