На фасаді торгового центру у діловому районі китайського міста Ченду з’явилася велика вигнута панель. Окрім стандартної реклами, на панелі показували ролики з 3D-ефектом, який можна побачити без спеціальних окулярів.
Відео розійшлося у соцмережі Weibo, а потім потрапило й у Twitter, і на Reddit. Користувачам технологія нагадала сцену з «Назад у майбутнє 2», де на Марті біля кінотеатру «нападає» акула-голограма.
Найпопулярнішим роликом, який демонструвала панель на фасаді ТЦ, став політ космічного корабля, який нібито прямує з екрана на жваву вулицю. Для створення ефекту глибини потрібно дивитися на екран під певним кутом. За словами репортера Red Star News, існують й інші демонстраційні відео з тривимірним ефектом.
Читайте також: Founder / Creative Director NAOS.BAND Олександр Бутенко і Partner / General producer Юрій Дума розповіли про 3D-маппінг: як виглядає процес створення такого проєкту, в чому головні складності і які тренди визначають 3D-маппінг у 2020 році.