Творчий процес виглядає непередбачуваним та хаотичним. Але — це лише на перший погляд. 7 жовтня відбудеться онлайн-лекція Дмитра Мамонтова, senior copywriter в Havas Ukraine: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей». На лекції Дмитро розкаже про роль творчості в рекламі, покаже приклади ідей з успішних кейсів та детально розбере креативні техніки, які застосовувалися в їхньому створенні.
Окрім цього, під час лекції разом з Дмитром буде можливість детально обговорити основні етапи творчого процесу; розібратись, як правильно до нього підходити та як продуктивно продовжувати. А також Дмитро дасть «dos» & «don’ts», практичні поради щодо застосування конкретних технік; підскаже, чим надихатися та що робити, коли «не пре».
Отже, на лекції Дмитро розбере:
- з яких основних етапів складається творчий процес у рекламі та що робити на кожному з етапів, щоб ідея «вистрілила»;
- техніки створенння яскравих та робочих ідей на прикладі реальних кейсів;
- «don’ts»-антипоради, або «що робити, щоб поховати свою комунікацію заживо».
Дата і час лекції: 07.10 в 19:30
Лекція Дмитра Мамонтова: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей» доступна за підпискою на відеобібліотеку Projector. А для підписників Бібліотеки лекція вже безкоштовна. Приєднатися можна за посиланням.
Про лектора
Дмитро Мамонтов — senior copywriter в Havas Ukraine. Понад 15 років у креативній індустрії, в провідних локальних та мережевих агенціях України і не тільки: Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas, Publicis Middle East.
Створював успішні кампанії для Coca-Cola, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, Letgo, Rozetka, Raiffeisen Bank Aval, Moneyveo та інших.Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.
Портфоліо лектора — за посиланням.
Читайте також: Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.