• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

В полном отрыве от реальности (ВИДЕО)

1 Жовтня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
В полном отрыве от реальности (ВИДЕО)
Share on FacebookShare on Twitter

Если запойный просмотр ТВ-шоу был для вас недостаточно сакральным опытом, то Samsung поднял планку, запустив кампанию «Грант на погружение» (The Catch-up Grant). Активация разработана агентством DDB Stockholm. В рамках конкурса победитель отправится в тибетский монастырь в Гималаях, расположенный более чем в 3 км над землей. Счастливчику предстоит в течение 100 дней смотреть новый телевизор SUHD с 65-дюймовым изогнутым экраном от Samsung. Также герой будет получать стипендию все это время. Проект стартует уже в ноябре.

«Мы подумали, что было бы весело, если бы за просмотр ТВ можно было получать зарплату, как и на любой другой работе, в течение всего года», – рассказал креативный директор DDB Даниэль Менсек в комментарии AdFreak. Однако креативщики решили, что люди не смогут отвлечься от рутины, и им пришла в голову идея отправить победителя туда, где не придется ничего делать, где мирская суета отошла бы на второй план.

Конкурс стартует 4 октября и принять в нем участие смогут только жители скандинавских стран. Восемь финалистов будут отобраны на основании видео, в которых конкурсанты должны рассказать о том, что они не справляются с обилием телеконтента. Финальный раунд пройдет в Стокгольме, где претендентов проверят на детекторе лжи, чтобы определить, действительно ли им не хватает времени на любимые ТВ-шоу в повседневной жизни. Также игроки пройдут тест на зрение, чтобы организаторы конкурса были уверены, что просмотр телевизора SUHD доставит им реальное удовольствие.

Участник эксперимента сможет смотреть все, что угодно. Но организаторы настоятельно рекомендуют ему запастись закусками и снеками. Потому как если у него кончатся чипсы, соусы или коктельные сосиски, то ему придется проделать долгий путь к подножию горы.

Если победитель не сможет находиться в тибетском монастыре по религиозным причинам, то Samsung предоставит ему размещение в ином спокойном месте. Даниэль Менсек также рассказал, что организаторы рассматривали другие локации для проведения эксперимента – Сибирь, маяк и даже тюрьму. Но всем им не хватало духовного аспекта. «Оставь реальность позади» – так звучит слоган кампании.

Заглавная фотоиллюстрация: Shutterstock.com

Теги: креатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.