Customer Experience 2019 – інноваційний курс практичного маркетингу

Ми знову збираємо молодь для навчання, яке допоможе майбутнім маркетологам опанувати сучасні та майбутні моделі технологій впливу, керування поведінкою споживачів та прогнозування результатів маркетингових кампаній. У січні стартує інноваційний курс практичного маркетингу “Customer Experience 2019” – спільний проект МАМІ та кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету “Києво-Могилянська академія“.

Наталія Морозова, голова Правління МАМІ зазначає: «Зараз епоха миттєвих змін. Стратегії бізнесу, практика реклами, споживчі моделі, технології комунікації – все навколо нас вдосконалюється постійно, щодня, щогодини. Тому майбутнім спеціалістам треба бути в темі, і програма Customer Experience допоможе дізнатися, що нового у сфері маркетингових комунікацій».

Експертний курс створено для студентів 3-го курсу. Протягом 3-х місяців  – інтенсивне заглиблення в теми діджитал та офлайн комунікацій, ефективного впливу на споживачів та торгівельний персонал, алгоритми класичного промо та креативного івенту. Крім лекцій та практик – дебати та батли, кар’єрні поради, та реалістичні мрії про майбутнє маркетингу 2050. Склад викладачів – Вища Ліга Маркетингу країни: Наталія Морозова, Аліна Фролова, Олександр Микитенко, Марія Шляхова, Олександра Логвіненко, Юлія Корняга, Наталія Жигалкіна, Світлана Гукова, Віктор Кисляков, Юлія Сергійчук, Марина Тєлєга, Світлана Степаненко, Іветта Делікатна. Загалом  10 яскравих тем, 13 визнаних експертів, 12 лекцій, 6 практичних завдань та індивідуальне завдання. Сертифікати отримають найкращі студенти, та у всіх бажаючих буде можливість пройти стажування в агенціях маркетингових комунікацій.

Освітній проект Могилянки та МАМІ стартував у 2017 році. Катерина Пічик, завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук в НаУКМА, ділиться враженнями: «В минулому навчальному році відбувся проект Програми Customer Experience від Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив. Ефект вражаючий! В цьому році на програму записалось 100 студентів з різних спеціальностей та навіть з інших факультетів! Очікуємо не менш захопливих лекцій та вражаючих кейсів».

Детальніше ознайомитись з програмою МАМІ пропонуємо в презентації.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Creative Digest CIAU. Випуск #001

Чао, креатори! На зв’язку Асоціація Креативних Індустрій і перший випуск Creative Digest! Сподіваємось, ви корисно проводите час і вриваємось у ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

Lions Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...