11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR.

Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv School of Economics,Klitschko Foundation, «Планета Кіно», «Нова Пошта», McDonald’s Україна, MEGOGO, Uklon, міжнародної брендингової компанії Prophet, креативних агенцій Be—it Agency, Fedoriv Group, Lobods, Postmen, Sasquatch Digital, SEVENTEAM, Solutions for People поділяться досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Конференція складається з декількох секцій, кожна з яких присвячена окремим аспектам креативної економіки в умовах коронавірусної кризи. Серед тем:

  • Карантин і сфера культури: ризики, виклики та несподівані плюси — Юлія Федів, Український культурний фонд
  • Державна підтримка в умовах кризи. Кейс Українського фонду стартапів — Павло Карташов, Український фонд стартапів
  • Врятовані життя, (не) врятована економіка? — Юрій Ганиченко, Kyiv School of Economics
  • Як компанії Fedoriv Group адаптували продукти і процеси всередині команд в період карантину — Світлана Сом, Fedoriv Group
  • Антикризові кейси Планети Кіно — Максим Белов, Планета Кіно
  • Кризові комунікації: як ми шукали спільну мову з українцями в карантин — Алеся Муджирі, McDonald’s Україна, та Крістіна Ніколаєва, Be—it Agency
  • Маркетинг-орієнтована інноваційна стратегія — практичні інструменти розробки і впровадження інновацій (кейс «Нова пошта») — Сергій Суханов, Нова пошта
  • Запуск освітнього онлайн-проєкту. Від ідеї до 6000 студентів за рік — Анатолій Попель, CASES

Конференція відбудеться онлайн, в форматі прем’єри. Учасникам буде надано доступ до записів, які вони можуть дивитись в зручний час, а не лише 11 липня.

Для всіх учасників спільноти CreativityUA діятиме промокод creativityua-friends зі знижкою 25% на онлайн-доступ: https://cases.media/conference/cases-smpr-2020

Партнер з розміщення зйомки заходу: PMHUB — технічно-досконала івент-арена для проєктів без кордонів. PMHUB акумулює найкращий досвід та освітньо-розважальні проєкти у трьох напрямках — бізнес, інновації та спорт, щоб створити надзвичайно унікальний досвід.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Знамениті засновники: добре це чи погано для репутації бренду?

Знамениті засновники: добре це чи погано для репутації бренду?

Історія знаменитого засновника – корисний інструмент маркетингу, але переломний момент, коли бренд має починати торувати власний шлях – неминучий.

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...