Пять основных трендовых блоков нового маркетингового года

В начале каждого года бесчисленные эксперты делают свои прогнозы и вычленяют наиболее важные тенденции нового года. Четвертый год кряду Mediaplus ...

«Тихі» чи «голосні»: два підходи до маркетингу предметів розкоші

«Тихі» чи «голосні» предмети розкоші? Саме це і є ключем до профайлінгу, до якого вдаються маркетологи, щоб знайти підхід до аудиторії елітного бренда.

Швидше – це скільки? Adidas руйнує стереотипи про біг

adidas пропонує бігунам переосмислити значення слова «швидше», запускаючи кампанію, натхненну історіями особистісного зростання бігунів по всьому світу. Представляючи інтереси світової ...

Vogue запускає тижневик про сталий розвиток для інсайдерів моди

Vogue Business, В2В бюлетень для інсайдерів моди, запускає тижневик про сталий розвиток. Контент, спрямований на популяризацію ідеї сталого розвитку, надходитиме ...

Прогнози Red Havas на 2020 рік: 10 глобальних трендів у сфері комунікацій

Щорічний звіт Red Sky Predictions охоплює 10 глобальних трендів, які стануть визначальними у сфері комунікацій та культурних норм у цьому році.

Компанія StickerYou відкрила музей наклейок

Тепер всюдисущим наклейкам перепаде трішечки більше визнання, оскільки компанія StickerYou, нещодавно відкрила музей наклейок.

Vodafone Україна запускає челлендж для стимулювання переходу користувачів з 3G на 4G

Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на ...

Комунікаційні тренди-2020: візуалізація, диджиталізація, креатив

Експерти панельної дискусії «Тренди 2020» на форумі «Інновації в комунікаціях» спробували відтворити цілісну картину бачення векторів розвитку комунікацій в різних ...

Бренд – поняття суспільне. Теми, тенденції та уроки Eurobest-2019

Цьогорічні роботи Eurobest показали, що бренди наразі відмовляються від кампаній, розрахованих на швидкий але короткочасний успіх, та поверхневих спроб «присусідитися» до актуальних питань.

Расширенная реальность, вертикальный контент и возвращение брутализма: визуальные тренды 2020 от Depositphotos

Международный фотобанк Depositphotos прогнозирует визуальные тенденции на 2020 год. Компания исследует, как фотография, графический и веб-дизайн отражают художественные, социальные и ...

Интернет чувств – 10 потребительских трендов 2030 года от Ericsson

Ericsson ConsumerLab опубликовала очередной, девятый по счету, выпуск ежегодного исследования, посвященного 10 основным потребительским трендам. На этот раз основной темой стал интернет чувств

Клиенты становятся опытнее, менеджеры — моложе, а люди по-прежнему хотят общаться вживую: тренды в сфере ивентов

В колонке для Reklamaster.com руководитель и основатель Slupsky Event Management Сергей Слупский рассказал о трендах в ивент-сфере. Хорошая новость: роботизация не вытеснит организаторов мероприятий. Плохая – придется конкурировать с 20-летними.