Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

Дослідження: третина молоді в Україні вважає, що вони не цікаві інтернет-шахраям

98% української молоді щодня користується інтернетом, але більшість не знає про базовий захист своїх акаунтів — функцію двофакторної верифікації. Третина клікає на ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

сергій махно колонка

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

Головні тренди SMM у 2020: месенджери та еволюція старих платформ

Головні інсайти з онлайн-вебінару Францішака Вячорки про ключові SMM-тренди, нові платформи та алгоритми. Франак Вячорка — випускник American University у ...

Право на ремонт для кожного смартфона: Євросоюз розширює свою екополітику

Європейська комісія оголосила про свій намір розширити «Право на ремонт», яке тепер буде стосуватися також смартфонів, планшетів та ноутбуків.

Что на самом деле думают о красоте пластические хирурги

Medical Club GRACE к 8-му Марта создал видео-проект «Красота глазами GRACE» с участием врачей. Цель — вдохновить и еще раз ...

Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, ...

Яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію?

Щоб зрозуміти, яким чином коронавірус впливає на рекламну індустрію, журнал «The Drum» поцікавився з цього приводу думкою агенцій, які працюють в Китаї.

Золота жила ненависті: «Кішки», Peloton та все те, що ми любимо лаяти

Мюзикл «Кішки» був просто приречений на сумнівну славу у сучасній поп-культурі, щойно з’явився його перший трейлер у всьому блиску «моторошної долини».

10 головних наукових проривів 2020 року за версією MIT Technology Review

Науковці Массачусетського технологічного інституту переконані, що їм краще знати, якими будуть 10 головних наукових проривів 2020 року.

Пять основных трендовых блоков нового маркетингового года

В начале каждого года бесчисленные эксперты делают свои прогнозы и вычленяют наиболее важные тенденции нового года. Четвертый год кряду Mediaplus ...

«Тихі» чи «голосні»: два підходи до маркетингу предметів розкоші

«Тихі» чи «голосні» предмети розкоші? Саме це і є ключем до профайлінгу, до якого вдаються маркетологи, щоб знайти підхід до аудиторії елітного бренда.