Компанія StickerYou відкрила музей наклейок

Тепер всюдисущим наклейкам перепаде трішечки більше визнання, оскільки компанія StickerYou, нещодавно відкрила музей наклейок.

Vodafone Україна запускає челлендж для стимулювання переходу користувачів з 3G на 4G

Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на ...

Комунікаційні тренди-2020: візуалізація, диджиталізація, креатив

Експерти панельної дискусії «Тренди 2020» на форумі «Інновації в комунікаціях» спробували відтворити цілісну картину бачення векторів розвитку комунікацій в різних ...

Бренд – поняття суспільне. Теми, тенденції та уроки Eurobest-2019

Цьогорічні роботи Eurobest показали, що бренди наразі відмовляються від кампаній, розрахованих на швидкий але короткочасний успіх, та поверхневих спроб «присусідитися» до актуальних питань.

Расширенная реальность, вертикальный контент и возвращение брутализма: визуальные тренды 2020 от Depositphotos

Международный фотобанк Depositphotos прогнозирует визуальные тенденции на 2020 год. Компания исследует, как фотография, графический и веб-дизайн отражают художественные, социальные и ...

Интернет чувств – 10 потребительских трендов 2030 года от Ericsson

Ericsson ConsumerLab опубликовала очередной, девятый по счету, выпуск ежегодного исследования, посвященного 10 основным потребительским трендам. На этот раз основной темой стал интернет чувств

Клиенты становятся опытнее, менеджеры — моложе, а люди по-прежнему хотят общаться вживую: тренды в сфере ивентов

В колонке для Reklamaster.com руководитель и основатель Slupsky Event Management Сергей Слупский рассказал о трендах в ивент-сфере. Хорошая новость: роботизация не вытеснит организаторов мероприятий. Плохая – придется конкурировать с 20-летними.