Книги & Digital: боротьба форматів або взаємопроникнення. Частина 2

Продовжуємо інтелектуальне дослідження про те, чи здатна книга вплинути на розвиток креативності, та що і як сьогодні читають представники креативних ...

Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування

Напередодні Нового 2020 року МАМІ підводила підсумки 2019 та складала прогноз на рік майбутній. Основою для оцінки ринку є рейтинг ...

Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах

9 липня 2020 року з 18.00 до 20.00 відбудеться онлайн-лекція «Дизайн&SMM. Як виділити свій бренд у соцмережах». Про що буде ...

Рейтинг популярних сайтів за травень 2020 від Kantar CMeter

Згідно з даними Kantar CMeter, у травні українці посилено відвідували інтернет-магазини та маркетплейси. Це дозволило Rozetka.com.ua, Hotline.ua, Comfy.ua збільшити свої охоплення. ...

Книги & Digital: боротьба форматів або взаємопроникнення

Книги & Digital: боротьба форматів або взаємопроникнення. Частина 1

З початку 2000-х дискусії про те, чи витіснить цифровий контент звичні затишні паперові формати то розгоряються, то затихають. У 2020-му ...

Україна вперше приєдналась до EMEE — мережі європейських експортних офісів

Українська незалежна музична ініціатива Music Export Ukraine стала членом європейської мережі експортних офісів EMEE (European Music Exporters Exchange) — єдиного ...

Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

МАМІ представляє Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019-2020. Зараз, в умовах жорсткої конкуренції, креативність — це те, що ...

На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей

Вебсайт Money.co.uk нещодавно опублікував нове дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу.

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...