Тренди

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Новий вимір онлайн-концертів. Як платформа hover.link змінить українську івент-індустрію

Пандемія COVID-19 створила нову реальність з підпільними вечірками та регулярними прямими ефірами зірок в Instagram. Українській івент-індустрії доводиться трансформуватись на ...

«Кохання у погонах»: REVO™ заглиблюється в тонке мистецтво нативної реклами

Бренд REVO як широко відомий адепт оригінальних витівок та креативних ноу-хау вкотре задає тон вітчизняному рекламному ринку. Вперше в Україні ...

Multiplex відкрив перший кінотеатр із 270-градусним панорамним екраном у Києві

Multiplex відкрив перший кінотеатр із 270-градусним панорамним екраном у Києві

19 серпня в ТРЦ Retroville Multiplex відкрив перший у Києві кінотеатр із 270-градусним панорамним екраном (технологією ScreenX). Усього в новому кінотеатрі ...

Nebo на культурній орбіті: ребрендинг компаній Walt Disney і новий канал комунікації в Києві

Привіт, земляни! Поки Жан-Клод Ван Дам бігає вулицями Києва, знімаючись у новому фільмі, ми в Nebo ideas agency підготували для ...

HypeAuditor_Dentsu

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. ...

KMW-CW-Europe-UK-creativity-UA

KMW Global Marathon презентує секцію «Центральна та Західна Європа, Велика Британія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри»

Провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis приєднується до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та 14 вересня представить огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Сполученого ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Nebo на культурній орбіті: вакансія від Apple для київського офісу, повернення ABBA і королівський джин

Привіт, земляни! Поки літо шаленими темпами мчить за горизонт, ми продовжуємо розповідати вам про нові культурні тренди у нашій рубриці ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter

Щоденно 76% українців користуються месенджерами, 79% — перевіряють соцмережі. А за даними Установчого дослідження Kantar CMeter Україна у 2019 році, ...

Прогноз Pantone: «must have-кольори» осені-2020 на основі трендів соцмереж

Французька технологічна компанія Heuritech та Pantone випустили прогноз кольорів та відтінків, які пануватимуть у світі моди цієї осені. Аналізуючи тренди ...