Рободельфіни Edge Innovations могли б замінити собою живих тварин в цирках та океанаріях

Рободельфіни Edge Innovations здатні плавати у акваріумах, реагувати на звернені до них запитання та взаємодіяти з натовпом відвідувачів, анітрохи не відчуваючи стресу. І вже скоро вони з’являться у океанаріях Китаю.

Підприємці з Нової Зеландії спільно з американськими інженерами, які свого часу створили чимало механічних істот-аніматроніків для Голлівуду, спроєктували роботів-дельфінів, які є практично ідентичними справжнім живим тваринам.

Рободельфін, який кивком голови вітає дітей (завдяки людині, яка дистанційно ним управляє) може комусь і здасться моторошним, але, як запевняють його творці, він є дуже зручною альтернативою для аквапарків у всьому світі. Адже зараз їх все наполегливіше закликають припинити використовувати у своїх атракціонах живих дельфінів та китів.

«Впродовж останнього десятиліття доходи індустрії аквапарків пішли на спад через етичні міркування та ціну, в яку обходиться утримання тварин у неволі. Але інтерес публіки до мешканців моря лишається надзвичайно високим, – пояснив Роджер Гольцберг (Roger Holzberg), каліфорнійський дизайнер та творець механічних дельфінів-афалін, який раніше працював у Walt Disney Company. – Ми переконані, що зараз для цієї індустрії настав час змін і що вона може стати водночас і гуманнішою, і прибутковішою».

Економічний аргумент

Щоправда, кожен такий дельфін обійдеться щонайменше в 26,4 мільйони доларів США. Тож наразі найскладніше завдання, яке стоїть перед креативною командою, полягає в тому, щоб переконати потенційних клієнтів, що рободельфіни Edge Innovations у довгій перспективі будуть все ж дешевшими, ніж живі тварини.

Лі Ван (Li Wang), бізнес-розробник Edge Innovations, пояснив, що дельфіни-роботи, може й коштують у чотири рази дорожче, ніж живі дельфіни, але й протримаються вони довше. Зокрема, рободельфіни Edge Innovations не вимагають таких витрат на належне утримання, як живі дельфіни, для них не принципова температура води тощо. До того ж дельфіни-афаліни живуть у неволі менше 20 років (тоді як на волі тривалість їх життя становить 30–50 років).

Прототип дельфіна важить десь 270 кг і від живої тварини на око не відрізняється. Саме таку умову поставила перед розробниками китайська корпорація-замовник Red Star Macalline. І вони із цим завданням впоралися. Принаймні тестова аудиторія навіть не здогадалася, що дельфін насправді механічний.

Цей проєкт був дуже схвально сприйнятий природозахисними організаціями. Зокрема, Еліза Аллен (Elisa Allen), директорка організації People for the Ethical Treatment of Animals, висловила надію, що з часом рободельфіни замінять собою живих тварин у всіх аквапарках світу. А організація PETA присудила розробникам Роджеру Гольцбергу та Волту Конті (Walt Conti) свій приз Innovator For Animals.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.