FILM.UA Group та ДТЕК дарують енергетикам  сучасне українське кіно

FILM.UA Group та компанія ДТЕК запустили спільний проект «Світле кіно від FILM.UA: українські фільми для енергетиків». Його мета — підтримати та надихнути майже дві тисячі працівників ДТЕК, які протягом карантину тижнями в режимі ізоляції живуть і працюють на підприємствах, забезпечуючи виробництво, постачання електроенергії та видобуток газу для країни.

В рамках проєкту компанія FILM.UA Group безкоштовно надала для показу на підприємствах компанії ДТЕК деякі з найпопулярніших своїх стрічок — «Скажене весілля», «Скажене весілля-2», «Захар Беркут» та фільм-концерт «Океан Ельзи 2.0».

Після завершення тижневого кінопоказу запланована онлайн-зустріч енергетиків з акторами та творчими колективами фільмів. Під час відеоконференції працівники підприємств ДТЕК та кіновиробники зможуть поспілкуватися, дізнатися, як створюється сучасне українське кіно, відповісти на запитання та поділитися враженнями від перегляду.

Енергетикам подарують сучасне українське кіно

За словами керівниці дирекції з корпоративних комунікацій ДТЕК Ольги Захарової, спільний проєкт є дуже важливим, адже він привертає увагу суспільства до взаємозв’язку між індустріями, між людьми, нагадує про роль культури, енергетики та індустріального виробництва як сфер, відновлення і зростання яких дозволить подолати економічну кризу.

«Енергія ДТЕК несе людям світло і тепло. Сучасне українське кіно може надихати. Головна ідея проєкту — нагадати, наскільки ми, працівники різних індустрій, взаємопов’язані, наскільки важливим є людське спілкування і підтримка одне одного. Ми всі в одному човні», — сказала Ольга Захарова.

Як зазначила маркетинг-директорка FILM.UA Group Поліна Толмачова, кіновиробник та творчі команди мають за честь показати свої фільми саме в таких умовах: не в кінотеатрах, не на ТВ екранах, а на робочих місцях.

«Нашою аудиторією стануть ті,  хто на передовій, від кого сьогодні так багато залежить. Ми пишаємося нашими глядачами як ніколи, ви — справжні герої, і ми щасливі, що наші історії подарують вам приємні емоції та підтримають», — сказала Поліна Толмачова.

В тему:

  • «Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України.
  • Що читати на карантині: 5 книг від актора Олексія Комаровського.

   

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.