FILM.UA Group та ДТЕК дарують енергетикам  сучасне українське кіно

FILM.UA Group та компанія ДТЕК запустили спільний проект «Світле кіно від FILM.UA: українські фільми для енергетиків». Його мета — підтримати та надихнути майже дві тисячі працівників ДТЕК, які протягом карантину тижнями в режимі ізоляції живуть і працюють на підприємствах, забезпечуючи виробництво, постачання електроенергії та видобуток газу для країни.

В рамках проєкту компанія FILM.UA Group безкоштовно надала для показу на підприємствах компанії ДТЕК деякі з найпопулярніших своїх стрічок — «Скажене весілля», «Скажене весілля-2», «Захар Беркут» та фільм-концерт «Океан Ельзи 2.0».

Після завершення тижневого кінопоказу запланована онлайн-зустріч енергетиків з акторами та творчими колективами фільмів. Під час відеоконференції працівники підприємств ДТЕК та кіновиробники зможуть поспілкуватися, дізнатися, як створюється сучасне українське кіно, відповісти на запитання та поділитися враженнями від перегляду.

Енергетикам подарують сучасне українське кіно

За словами керівниці дирекції з корпоративних комунікацій ДТЕК Ольги Захарової, спільний проєкт є дуже важливим, адже він привертає увагу суспільства до взаємозв’язку між індустріями, між людьми, нагадує про роль культури, енергетики та індустріального виробництва як сфер, відновлення і зростання яких дозволить подолати економічну кризу.

«Енергія ДТЕК несе людям світло і тепло. Сучасне українське кіно може надихати. Головна ідея проєкту — нагадати, наскільки ми, працівники різних індустрій, взаємопов’язані, наскільки важливим є людське спілкування і підтримка одне одного. Ми всі в одному човні», — сказала Ольга Захарова.

Як зазначила маркетинг-директорка FILM.UA Group Поліна Толмачова, кіновиробник та творчі команди мають за честь показати свої фільми саме в таких умовах: не в кінотеатрах, не на ТВ екранах, а на робочих місцях.

«Нашою аудиторією стануть ті,  хто на передовій, від кого сьогодні так багато залежить. Ми пишаємося нашими глядачами як ніколи, ви — справжні герої, і ми щасливі, що наші історії подарують вам приємні емоції та підтримають», — сказала Поліна Толмачова.

В тему:

  • «Сільпо» та Pictoric створили проєкт-подяку надзвичайним діячам України.
  • Що читати на карантині: 5 книг від актора Олексія Комаровського.

   

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...