Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктами

Продбюро Adje’ Микита Кукоба та Євгеній Головатенко заснували у 2020 році. До цього Микита 7 років працював у маркетингу, з них два роки в ролі агентського продюсера провідної мережевої агенції та три роки продюсером у продакшн-компанії. Євгеній почав роботу у рекламі 5 років тому і пройшов шлях від копірайтера до креативного ліда, а зараз в Adje’ він креативний продюсер та режисер. 

Редакція creativity.ua поговорила з Микитою та Євгенієм про заснування, неймінг і команду компанії, про задачі з зірочкою а також про кейси, якими пишаються найбільше.

Про заснування продбюро Adje’

Микита: Ми з Євгенієм познайомились у 2019 році, поділились досвідом роботи у сфері та зрозуміли, що хочемо робити більше, розширяти межі можливого, рухати вперед себе та індустрію. Так народилося продбюро Adje’ — бутикова компанія, яка вирішує задачі клієнтів та задачі з зірочкою. Наша мета — створити стійке розуміння: ми не «ще один продакшн», ми компанія, що створює додаткову додану вартість, і, працюючи з нами, клієнт отримає удосконалений продукт, а не продукт «згідно з брифом».

Євгеній: Скинути камеру з десятого поверху або проїхати нею крізь лобове скло автомобіля. Зробити так, щоб камера вилетіла з рота чи ока героя. Все це задачі з зірочкою. Це задачі, які вимагають подумати та придумати, а іноді переосмислити ідею, яка, з першого погляду, здається простою, і втілити її по-новому.

DSC06478 - Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктами
Євгеній Головатенко та Микита Кукоба, засновники продбюро Adje’

Про неймінг

Євгеній: Назва бюро походить від українського слова «адже» — частки, яка посилює все, що йде за нею. Так само й ми прагнемо покращити кожну ідею та проєкт, за який беремось.

Микита: Ми вирішили робити не як усі, тому й називаємось не як усі. Ми не хочемо, щоби нас сприймали як продакшн-конвеєр. Ми камерна компанія, і це відображається в усьому: від назви до підходу в роботі над проєктами. Продакшн — це процес, а ми не хотіли б називатися процесом. Креативні агенції ніхто не називає «крієйшн компаніями» :))

Про команду та ролі

Євгеній: Наразі у команді продбюро Adje’ шестеро, але під час зйомок на майданчику іноді буває понад сто людей. Усе це люди, які зазвичай наймаються для потреб великих проєктів.

Ми умовно поділили між собою дві основні ролі: Микита займається організаційними питаннями, а я креативом. Завдяки нашому досвіду ми можемо заміняти один одного, якщо цього вимагає ситуація. Тоді Микита бере участь у креативній частині, а я можу підхопити організацію. Ми, як живий організм, доповнюємо один одного.

Про напрямки роботи компанії: продакшн, креатив та R&D

Микита: Продакшн (film) — відеоконтент, який змінює гру. З нього все й почалось, бо нас звела та познайомила якраз любов до фільммейкінгу, а первинна концепція продбюро Adje’ народилася саме із бажання створити фільммейкінг компанію.

Креатив — це те, що дає змогу створювати те, що ми хочемо, і не залежати від думки інших.

R&D — інноваційний для нас напрям, він дозволяє створювати продукт, який виходить за рамки звичного розуміння креативу та продакшну.

Про кейси, якими пишаємось

Євгеній: Ми пишаємось усіма своїми кейсами.

Працюючи над роликом для Uklon, ми вирішили якраз-таки багато задач із зірочкою, це був класний виклик та досвід для нас. Наприклад, тут ми використали прийом прольоту камери через лобове скло автомобіля та вильоту камери із ока головної героїні, а для сцени з краплею дощу — падіння камери з восьмого поверху.

DSC07026 - Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктамиDSC07007 scaled - Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктамиDSC06638 scaled - Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктами

Кейс кінофестивалю «Молодість» — це кейс співпраці з українською культурою, що для нас не менш важливо. Цього року кінофестивалю виконується 50 років, і напередодні 49-го кінофестивалю в «Молодість» прийшла нова команда, яка рухає індустрію вперед, запроваджує освітні та нетворкінг-заходи, і нам приємно бути частиною цього свого роду рестарту.

Ми створили продукт рівня світової реклами, використали сучасні технології та рішення. Так, ми знімали у залі кінотеатру за допомогою системи Motion Control, яка дозволяє повторити траєкторію руху камери з математичною точністю та накладати шари відзнятого матеріалу один на одне під час фінального монтажу.

adje013 scaled - Не як усі: засновники продбюро Adje’ про задачі з зірочкою та камерний підхід у роботі над проєктами

StuddyMo. Будь-який IT-стартап полюбляє створювати продукти під назвою «експлейнер». Це начебто й реклама, але в ній намагаються пояснити буквально все: як продукт працює, яку проблему вирішує та як ним користуватися. Клієнт звернувся до нас із завданням розробки сценарію. Суть продукту: освітня платформа, де люди можуть як навчатися, так і навчати. Ми не хотіли робити «як усі», тому розробили сценарій не нудного, але зрозумілого та стильного рекламного споту. StuddyMo — це наш перший креативний проєкт, який я також і зрежисував.

Микита: Наразі ми працюємо над досить амбітним R&D-проєктом, справжнім екологічним проривом, що буде працювати на благо суспільства. Подробиці поки розкривати не можемо.

Про стратегію просування компанії

Микита: На нашу думку, найкращим просуванням себе є продукт, що ми створюємо. Саме за твою роботу та за рівень послуг, які ти надаєш, тебе знатимуть та оцінюватимуть інші: клієнти, агенції та споживачі.

Наша команда — це не тільки продюсери та бек-енд-співробітники, це також PR-супервайзер, який допомагає нам говорити про нашу компанію вголос. Говоритимемо через медіа, як українські, так і світові, ми розказуватимемо світу про нашу роботу, проєкти та сучасну українську культуру.

Про роботу під час карантину

Микита: Продбюро Adje’ було створено в період карантину. Вільний час та простір, яких було вдосталь, дали нагоду нам зупинитись, видихнути та зрозуміти, що ми хочемо робити своє. Тому можна сказати, що ми — діти коронакризового періоду, а отже і страху перед цим явищем у нас немає.

Про виклики перед компанією

Микита: Наша основна мета — рухати індустрію вперед, задавати нові стандарти якості. Ми щиро хочемо, щоби компанії перестали знімати примітивний контент, розрахований на недолугого споживача. Мантра «ви — не ваша цільова аудиторія» набула занадто примітивного значення в головах деяких креативників та режисерів. Ми вважаємо рекламу та короткий жанр — мистецтвом, що має захоплювати споживача, змушувати його думати та шукати сенси. Тому наша ціль та виклик — змістити баланс між примітивним та крутим контентом на користь крутого. Зараз, на жаль, переважає примітивний.

Про найкращу пораду, яку отримували останнім часом

Микита: Ми працюємо у стресовій індустрії, 24/7, завжди в режимі форс-мажору. В такій атмосфері можуть виникати конфлікти, але це окей. Моя мама дала найкращу пораду для конфліктних ситуацій: «Ти просто уявляй, що людина, з якою у тебе конфлікт, теж чиясь дитина» 🙂 Тому наша камерність та підхід стосуються всього, в тому числі й взаємовідносин з людьми. Людяність для нас важливіша за пункт у контракті.

Про натхнення

Євгеній: Натхнення — це штука неоднозначна, люди не створюють нове, вони лише заново збирають новий пазл з існуючих шматочків. Важливо спілкуватись із різними людьми та дивитись багато того, що подобається: у кіно, медіа, рекламі, мистецтві, культурі. Тоді, коли прийде задача, все побачене та почуте підсвідомо складеться в нову картинку та в голові народиться щось своє.

Про найдивніше місце, в якому прийшло натхнення

Євгеній: Завжди одне і те саме місце: коли по Південному мосту переїжджаю з правого берега на лівий.

Фото надано командою продбюро Adje’


Читайте також:

Подорож квартирою у стилі стоп-моушн: як створювали мультфільм «Муніме».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

Вчений-еколог Іван Хомяк про феномен дезадаптації як стимулятора креативності та еволюції

Іван Хомяк — кандидат біологічних наук, доцент кафедри екології та географії Житомирського державного університету імені Івана Франка. Останнім часом набуває ...

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Стихи+погода в доме. Nebo ideas agency выпустило книгу «Комнатная температура»

Nebo ideas agency создало уникальный дизайн для сборника поэзии креативного партнера Олега Киселицы под названием «Комнатная температура». В дизайне книги ...

Механизм рекламного дебюта, или О чем конкурс молодых режиссеров YO!DA

Продолжается YO! Direction Awards — конкурс молодых режиссеров, желающих положить первую рекламную видеоработу в свое портфолио. Авторы инициативы, которая связывает ...