В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву». У вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії.

«Про що найчастіше малюють художники-самоуки? Що таке «новий наїв»? Та хто з українських митців-аматорів здобув світове визнання? Тепер дізнатися про нову сторінку українського мистецтва — наїв — можна просто під час поїздки в артпоїзді на синій гілці метро», — кажуть у метрополітені.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

«Абетка українського наїву» — це «андерграунд»-проєкт є однією з понад 30 складових віртуального Фестивалю наївного мистецтва. Організатори зібрали роботи понад 100 митців, серед яких Марія Приймаченко, Катерина Білокур, Ганна Собачко-Шостак, Дмитро Молдованов, Олександр Найден, Владислав та Олександра Кришовські.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

Крім того, організатори запрошують митців без художньої освіти надсилати їм свої роботи, найкращі опублікують на сайті фестивалю.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

Джерело


А ще пропонуємо вам поглянути на світ з іншого ракурсу завдяки фотознімкам переможців конкурсу Drone Photo Awards 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...