В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

У київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву». У вагонах з’явилися плакати з інформацією про видатні роботи цієї мистецької течії.

«Про що найчастіше малюють художники-самоуки? Що таке «новий наїв»? Та хто з українських митців-аматорів здобув світове визнання? Тепер дізнатися про нову сторінку українського мистецтва — наїв — можна просто під час поїздки в артпоїзді на синій гілці метро», — кажуть у метрополітені.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

«Абетка українського наїву» — це «андерграунд»-проєкт є однією з понад 30 складових віртуального Фестивалю наївного мистецтва. Організатори зібрали роботи понад 100 митців, серед яких Марія Приймаченко, Катерина Білокур, Ганна Собачко-Шостак, Дмитро Молдованов, Олександр Найден, Владислав та Олександра Кришовські.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

Крім того, організатори запрошують митців без художньої освіти надсилати їм свої роботи, найкращі опублікують на сайті фестивалю.

В київському метрополітені запустили кампанію «Абетка українського наїву»

Джерело


А ще пропонуємо вам поглянути на світ з іншого ракурсу завдяки фотознімкам переможців конкурсу Drone Photo Awards 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.