Український дизайнер здобув золоту нагороду на конкурсі плакатів у Лос-Анджелесі

Український графічний дизайнер Микола Коваленко отримав «золото» на міжнародному конкурсі плакатів Biophilia у США (Biophilia Poster Competition, Los Angeles, USA). Цьогоріч брали участь понад 3500 робіт із 167 країн. Результати конкурсу оголошено 18 жовтня 2020 року.

Конкурс плакатів Biophilia присвячений тісному зв’язку людини з навколишнім природним середовищем. Природа живить фізичне та ментальне здоров’я людини, а людина повинна берегти та відновлювати її ресурси. Лаконічний екоплакат Миколи Коваленка показує, що сила людини — в природі, а природа — у руках людини. Водночас тюльпан у вигляді кулака символізує могутність природи.

Український дизайнер здобув золоту нагороду на конкурсі плакатів у Лос-Анджелесі

Також нещодавно робота Миколи Коваленка «Діалог із природою» отримала бронзову нагороду на трієнале екопостерів у Словаччині (Eco-Poster Triennial, Zilina, Slovakia).

Екоплакат Миколи Коваленка

Загалом український дизайнер Микола Коваленко здобув понад 150 нагород на міжнародних конкурсах і фестивалях дизайну та реклами: Red Dot Design Award (Німеччина), Golden Drum (Словенія), Graphis (США), International Triennial «The 4th Block» (Україна), Kyiv International Advertising Festival KIAF (Україна) та інші. Окрім того, Микола Коваленко є почесним членом Клубу арт-директорів України, членом Асоціації графічних дизайнерів України «4-ий Блок» і чеської Асоціації дизайнерів Brno Biennale, а також належить до Клубу арт-директорів Словаччини. Має власну студію дизайну «Mykola Kovalenko Studio s. r. o.».


Також нагадуєемо, що з 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...