Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

Eventex Awards — найбільша міжнародна премія в event-індустрії, яка в 2020 році пройшла в ювілейний 10-й раз. Цього року за нагороди змагалися 444 проєкти з 39 країн.

Агенція Friends Recommend Agency стала єдиним представником України серед фіналістів і виборола перемогу в категорії Employer Branding Event з івентом НЕКАКТУС для креативної агенції Banda. Проєкт взяв срібло.

«З самого початку цей проєкт був значним викликом для нашої команди: починаючи зі строків (30 днів на підготовку всього заходу) і закінчуючи кількістю учасників, яка постійно зростала, і погодними умовами в день самого івенту. Дуже приємно, що міжнародні експерти високо оцінили рівень наших креативних і організаційних рішень, які й дозволили реалізувати цей проєкт. Але ще більше тішить те, що мене постійно запитують — “коли ж буде НЕКАКТУС 2?”», — коментує Пилип Стручков, директор Friends Recommend Agency.

«НЕКАКТУС став для нас новим і дуже крутим досвідом в 2019 році. До цього ми ніколи не робили івентів такого масштабу, але завжди хотіли спробувати. Кинули виклик самим собі — встигнути організувати креативну конференцію за місяць і зібрати людей в кінці червня, у розпал літа. Підсумок перевершив наші найсміливіші мрії — до нас прийшло 2500 чоловік: слухати лекції, тусуватися, смачно їсти і танцювати під виступи артистів.

Так круто вийшло завдяки команді — людям Banda і нашим друзям Friends Recommend Agency. Всі вірили, що немає нічого неможливого і не боялися робити щось вперше. Ми дуже раді, що формат НЕКАКТУСУ продовжує завойовувати серця і нагороди. Це надихає зробити щось ще більш круте!» — додає Єгор Петров, співзасновник і Head of Art в Banda.

Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

У червні минулого року агенція Friends Recommend організувала НЕКАКТУС для Banda — креативну конференцію від креативних людей для креативних людей. Івент зібрав більше 2500 гостей, а квитки на нього були розпродані вже через два тижні зі старту продажів. Лекції читали співвласники Banda — Павло Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров, а ввечері виступали FO SHO і Larry Gus, діджей-сети зіграли Іван Дорн, Гарік Корогодський і Саша Жиляєв (ex-Comfy).


Нагадуємо, що Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсує створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру в Instagram

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Гаптичний інтерфейс у повітрі дозволить натискати кнопки, нічого не торкаючись

Система HaptiRead з її бездотиковим інтерфейсом була б корисною у таких громадських місцях як ліфти, банкомати, інформаційно-довідкові кіоски тощо.

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...