Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

Eventex Awards — найбільша міжнародна премія в event-індустрії, яка в 2020 році пройшла в ювілейний 10-й раз. Цього року за нагороди змагалися 444 проєкти з 39 країн.

Агенція Friends Recommend Agency стала єдиним представником України серед фіналістів і виборола перемогу в категорії Employer Branding Event з івентом НЕКАКТУС для креативної агенції Banda. Проєкт взяв срібло.

«З самого початку цей проєкт був значним викликом для нашої команди: починаючи зі строків (30 днів на підготовку всього заходу) і закінчуючи кількістю учасників, яка постійно зростала, і погодними умовами в день самого івенту. Дуже приємно, що міжнародні експерти високо оцінили рівень наших креативних і організаційних рішень, які й дозволили реалізувати цей проєкт. Але ще більше тішить те, що мене постійно запитують — “коли ж буде НЕКАКТУС 2?”», — коментує Пилип Стручков, директор Friends Recommend Agency.

«НЕКАКТУС став для нас новим і дуже крутим досвідом в 2019 році. До цього ми ніколи не робили івентів такого масштабу, але завжди хотіли спробувати. Кинули виклик самим собі — встигнути організувати креативну конференцію за місяць і зібрати людей в кінці червня, у розпал літа. Підсумок перевершив наші найсміливіші мрії — до нас прийшло 2500 чоловік: слухати лекції, тусуватися, смачно їсти і танцювати під виступи артистів.

Так круто вийшло завдяки команді — людям Banda і нашим друзям Friends Recommend Agency. Всі вірили, що немає нічого неможливого і не боялися робити щось вперше. Ми дуже раді, що формат НЕКАКТУСУ продовжує завойовувати серця і нагороди. Це надихає зробити щось ще більш круте!» — додає Єгор Петров, співзасновник і Head of Art в Banda.

Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

У червні минулого року агенція Friends Recommend організувала НЕКАКТУС для Banda — креативну конференцію від креативних людей для креативних людей. Івент зібрав більше 2500 гостей, а квитки на нього були розпродані вже через два тижні зі старту продажів. Лекції читали співвласники Banda — Павло Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров, а ввечері виступали FO SHO і Larry Gus, діджей-сети зіграли Іван Дорн, Гарік Корогодський і Саша Жиляєв (ex-Comfy).


Нагадуємо, що Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсує створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.