Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

Eventex Awards — найбільша міжнародна премія в event-індустрії, яка в 2020 році пройшла в ювілейний 10-й раз. Цього року за нагороди змагалися 444 проєкти з 39 країн.

Агенція Friends Recommend Agency стала єдиним представником України серед фіналістів і виборола перемогу в категорії Employer Branding Event з івентом НЕКАКТУС для креативної агенції Banda. Проєкт взяв срібло.

«З самого початку цей проєкт був значним викликом для нашої команди: починаючи зі строків (30 днів на підготовку всього заходу) і закінчуючи кількістю учасників, яка постійно зростала, і погодними умовами в день самого івенту. Дуже приємно, що міжнародні експерти високо оцінили рівень наших креативних і організаційних рішень, які й дозволили реалізувати цей проєкт. Але ще більше тішить те, що мене постійно запитують — “коли ж буде НЕКАКТУС 2?”», — коментує Пилип Стручков, директор Friends Recommend Agency.

«НЕКАКТУС став для нас новим і дуже крутим досвідом в 2019 році. До цього ми ніколи не робили івентів такого масштабу, але завжди хотіли спробувати. Кинули виклик самим собі — встигнути організувати креативну конференцію за місяць і зібрати людей в кінці червня, у розпал літа. Підсумок перевершив наші найсміливіші мрії — до нас прийшло 2500 чоловік: слухати лекції, тусуватися, смачно їсти і танцювати під виступи артистів.

Так круто вийшло завдяки команді — людям Banda і нашим друзям Friends Recommend Agency. Всі вірили, що немає нічого неможливого і не боялися робити щось вперше. Ми дуже раді, що формат НЕКАКТУСУ продовжує завойовувати серця і нагороди. Це надихає зробити щось ще більш круте!» — додає Єгор Петров, співзасновник і Head of Art в Banda.

Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

У червні минулого року агенція Friends Recommend організувала НЕКАКТУС для Banda — креативну конференцію від креативних людей для креативних людей. Івент зібрав більше 2500 гостей, а квитки на нього були розпродані вже через два тижні зі старту продажів. Лекції читали співвласники Banda — Павло Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров, а ввечері виступали FO SHO і Larry Gus, діджей-сети зіграли Іван Дорн, Гарік Корогодський і Саша Жиляєв (ex-Comfy).


Нагадуємо, що Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсує створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.