Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

Eventex Awards — найбільша міжнародна премія в event-індустрії, яка в 2020 році пройшла в ювілейний 10-й раз. Цього року за нагороди змагалися 444 проєкти з 39 країн.

Агенція Friends Recommend Agency стала єдиним представником України серед фіналістів і виборола перемогу в категорії Employer Branding Event з івентом НЕКАКТУС для креативної агенції Banda. Проєкт взяв срібло.

«З самого початку цей проєкт був значним викликом для нашої команди: починаючи зі строків (30 днів на підготовку всього заходу) і закінчуючи кількістю учасників, яка постійно зростала, і погодними умовами в день самого івенту. Дуже приємно, що міжнародні експерти високо оцінили рівень наших креативних і організаційних рішень, які й дозволили реалізувати цей проєкт. Але ще більше тішить те, що мене постійно запитують — “коли ж буде НЕКАКТУС 2?”», — коментує Пилип Стручков, директор Friends Recommend Agency.

«НЕКАКТУС став для нас новим і дуже крутим досвідом в 2019 році. До цього ми ніколи не робили івентів такого масштабу, але завжди хотіли спробувати. Кинули виклик самим собі — встигнути організувати креативну конференцію за місяць і зібрати людей в кінці червня, у розпал літа. Підсумок перевершив наші найсміливіші мрії — до нас прийшло 2500 чоловік: слухати лекції, тусуватися, смачно їсти і танцювати під виступи артистів.

Так круто вийшло завдяки команді — людям Banda і нашим друзям Friends Recommend Agency. Всі вірили, що немає нічого неможливого і не боялися робити щось вперше. Ми дуже раді, що формат НЕКАКТУСУ продовжує завойовувати серця і нагороди. Це надихає зробити щось ще більш круте!» — додає Єгор Петров, співзасновник і Head of Art в Banda.

Українська агенція Friends Recommend Agency перемогла у міжнародному конкурсі Eventex

У червні минулого року агенція Friends Recommend організувала НЕКАКТУС для Banda — креативну конференцію від креативних людей для креативних людей. Івент зібрав більше 2500 гостей, а квитки на нього були розпродані вже через два тижні зі старту продажів. Лекції читали співвласники Banda — Павло Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров, а ввечері виступали FO SHO і Larry Gus, діджей-сети зіграли Іван Дорн, Гарік Корогодський і Саша Жиляєв (ex-Comfy).


Нагадуємо, що Асоціація креативних індустрій України (CIAU) анонсує створення комітету молодих креаторів Young Creatives Committee.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого ...

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...