Український культурний фонд розпочинає грантовий сезон 2021 року

УКФ оголошує про початок приймання заявок на конкурсні програми 2021 року. 

Новий грантовий сезон 2021 року стартує за таким розкладом: 

  • 5 жовтня 2020 — запуск програм «Інклюзивне мистецтво», «Аналітика культури», «Навчання.Обміни.Резиденції.Дебюти»;
  • 6 жовтня 2020 — запуск програми «Культурні столиці України»; 
  • 7 жовтня 2020 — запуск програми «Інноваційний культурний продукт»;
  • 8 жовтня 2020 та 12 квітня 2021 — запуск програми «Стипендії»;
  • 8 жовтня 2020 — запуск програми «Аудіовізуальне мистецтво»
  • 15 жовтня 2020 — запуск програми «Знакові події»
  • 2 листопада 2020 — запуск програми «Культура плюс»
  • 1 грудня 2020 — запуск програм «Культура для змін», «Культура. Туризм. Регіони»
  • 12 січня 2021 — «Діти культури»

Зауважимо, що до конкурсних програм 2021 року було внесено низку змін. Зокрема, для проєктів національної та міжнародної співпраці не потрібне обов’язкове співфінансування. Натомість, співфінансування може бути запропоноване заявником для будь-якого типу проєкту.

Фонд розглядає співфінансування як залучення ресурсів виключно в грошовій формі з інших джерел, не заборонених законодавством, що не є грантовими коштами Фонду і які використовуються заявником для реалізації цілей і досягнення результатів проєкту.

Більш детально про грантовий сезон 2021 від УКФ, зміни в них та плани Фонду на наступний рік можна буде дізнатись 15 жовтня 2020 року під час пресконференції, що відбудеться о 09:30 в Українському національному інформаційному агентстві «Укрінформ» (Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16). Пресконференція транслюватиметься наживо на Facebook-сторінці УКФ.  

Реєстрація для представників медіа — за посиланням.

укф

А нещодавно House of Europe запустила програму підтримки персональних проєктів у сфері медіа, культури та креативних індустрій, освіти, охорони здоров’я, соціального підтриємництва та роботи з молоддю.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.