Новини

Інженерка Жустін Гаупт створила дисковий мобільний телефон

Дисковий мобільний телефон виглядає так, наче якогось інженера з 1950-х років попросили уявити «портативний телефон майбутнього».

Портативна «мінікухня» від українців зібрала на Kickstarter майже $90 тисяч

Портативна «мінікухня» Neoven із вбудованою піччю, чайником і холодильником зібрала понад  $89 тисяч на Kickstarter, що в 4 рази більше, ніж очікували ...

Восени Sting зіграє концерт у Києві

Британський музикант Sting зіграє концерт у столичному Палаці спорту 6 жовтня 2020 року. Київ стане одним із пунктів його світового ...

Born Integrated: Serviceplan Group представляет логотип, посвященный 50-летию группы

В 2020-м году Serviceplan Group, ведущая европейская группа независимых коммуникационных агентств, празднует свой 50-летний юбилей и представляет обновленный логотип с ...

Дизайнер обіцяє створити маску-респіратор, що не заважатиме Face ID

В Інтернеті з’явилися проекти маски-респіратора, яка несе на собі точне зображення обличчя, щоб смартфон продовжував «впізнавати» свого власника.

«Моршинська» оновлює дизайн пляшки

Брендингове агенство Reynolds and Reyner розробило новий дизайн для «Моршинської». Нова пляшка стає не лише більш ергономічною та стильною, а ...

IKEA дала жителям Дубаю змогу розплачуватися часом

Щоб винагородити своїх покупців за цей довгий шлях до магазину, IKEA запустила в Дубаї ініціативу, яка дозволяє розплачуватися часом за товари.

Стріли любові: Saatchi & Saatchi Ukraine запустили флешмоб на підтримку дітей з вадами серця

До Дня Святого Валентина міжнародна рекламна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine запустила флешмоб у Instagram «Стріли Любові», аби підтримати благодійний ...

Pepsi зробила діамантову каблучку зі свого іконічного напою

Для тих, хто ось-ось наважиться підійти до коханої з головним питанням, компанія Pepsi створила незвичайну діамантову каблучку на заручини.

Cannes Lions–2020: час подавати заявки до Brand Marketers Academy

Настав час подбати про своє кар’єрне зростання. Тобто настав час подавати заявки до Brand Marketers Academy!

METRO й Ogilvy створили календар-комікс про клієнтів у ролі супергероїв

Креативна агенція Ogilvy розробила календар-комікс із супергероями для METRO Cash & Carry. У ролі персонажів, наділених суперсилами, зображені клієнти й ...

Класика поп-арту: «Сплеск» Девіда Гокні продали на аукціоні за $29,8 млн

Картину англійського живописця Девіда Гокні «Сплеск», яку вважають однією з найвизначніших в стилі поп-арт, продали на аукціоні в Лондоні за ...