Новини

Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу.

Студія Юрка Гуцуляка створила дизайн пакування для лінійки спредів Olkom

В цьому році «Київський маргариновий завод» (торгова марка Olkom) запустив виробництво високоякісного спреду, який цілком може конкурувати з маслом завдяки ...

У Великобританії створено рекламу, що реагує на температуру повітря

Національна служба охорони здоров’я Британії вчора запустила у місті Лідс унікальну кампанію, в якій реклама реагує на температуру повітря.

Компанія StickerYou відкрила музей наклейок

Тепер всюдисущим наклейкам перепаде трішечки більше визнання, оскільки компанія StickerYou, нещодавно відкрила музей наклейок.

ЦЬОМ від ЦУМа. Перевтілення до Дня всіх закоханих

Спеціально до Дня всіх закоханих центральний універмаг Києва замінив на фасаді будівлі традиційну вивіску ЦУМ на грайливу ЦЬОМ. З першої ...

BBDO Ukraine вигадали для ПриватБанку та Visa нові купюри

ПриватБанк – перший у світі банк, який створив для своїх користувачів можливість міняти обкладинку своєї картки в додатку. Це називається ...

GiveHerABreak – кампанія у підтримку жінок-режисерів

З огляду на те, як рідко жінок-режисерів номінують на «Оскар», некомерційна організація GiveHerABreak запустила портал, який показував пряму трансляцію вручення ...

Vodafone Україна запускає челлендж для стимулювання переходу користувачів з 3G на 4G

Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на ...

Київський симфонічний оркестр отримав нову айдентику від Gra Agency

Gra Agency провела ребрендинг для Київського симфонічного оркестру, розробивши для нього нову візуальну айдентику. В агенції зазначають, що робили акцент ...

Художниця Піппа Дирлага створює мереживні пейзажі

Йоркширська художниця Піппа Дирлага перетворює папір на витвори мистецтва. Вона спеціалізується на виготовленні мереживних композицій з паперу.

Пряжа з людської шкіри – нове слово у медицині

Навряд чи хтось схоче для себе светр, на виготовлення якого пішла пряжа з людської шкіри. Проте такі нитки обіцяють стати новим словом у медицині.

Pepsi та Multiplex розробили гаджети для порушників етикету кіноперегляду

Pepsi, Multiplex та BBDO Ukraine подбають про людей, на яких у кіно кидають осудливі погляди. Адже це нечесно, коли людині ...