Віртуальний затор. Або як обдурити Google Карти за допомогою 99 смартфонів

Додаток Google Карти був запущений у 2008 році і за цей час встиг перетворитися на головний засіб навігації для мільйонів ...

Міжнародне маркетингове агентство DC оновило неймінг, логотип, айдентику та слоган

Міжнародне маркетингове агентство DC провело власний ребрендинг: змінило неймінг, логотип, айдентику та слоган. Тепер компанія називається Digital Chain. За словами ...

Гол! Найцікавіші рекламні кампанії, які можна було побачити під час Super Bowl минулих років

Нещодавно відбувся фінал 54-го Чемпіонату з американського футболу (SuperBowl). З огляду на це, команда Cannes Lions вибрала з архіву The ...

Що “С” таке? Чим “С” відрізняється від інших медіа і що чекати саме тобі від “С”ього?

Що “C” таке? Раніше ми були Reklamaster – першим українським медіа про рекламу. Тепер ми перетворились на медіа про креативні ...

Пристрою віртуальної реальності довелося навчитися розпізнавати ялинки

Тим, хто на Різдво отримав під ялинку пристрій віртуальної реальності Oculus, певно, що схочеться приміряти його прямо там на місці.

Абетка австралійських тварин: серія постерів розповідає про види на межі зникнення

Австралійська страхова компанія Budget Direct створила серію постерів, присвячених диким тваринам та рослинам Австралії, які ризикують невдовзі зникнути назавжди.

Як примиритися з вітровими турбінами під вікном: естетика та вимикач

З метою популяризації чистої енергії, яку дають вітрогенератори, спільнота дизайнерів Prototype 2030 нещодавно запропонувала два проекти.

Плащ-невидимець для інфрачервоних камер

Американські дослідники розробили нове покриття, яке здатне приховати теплове випромінювання в певному температурному діапазоні та зробити об’єкт невидимим для інфрачервоних камер.

Том, Дик и Гарри – сельскохозяйственные роботы, которые бьют сорняки молнией

Представьте себе, что любой сорняк, который осмелится вырасти у вас на огороде, тут же поражает молния с ясного неба.