METRO й Ogilvy створили календар-комікс про клієнтів у ролі супергероїв

Креативна агенція Ogilvy розробила календар-комікс із супергероями для METRO Cash & Carry. У ролі персонажів, наділених суперсилами, зображені клієнти й ...

Класика поп-арту: «Сплеск» Девіда Гокні продали на аукціоні за $29,8 млн

Картину англійського живописця Девіда Гокні «Сплеск», яку вважають однією з найвизначніших в стилі поп-арт, продали на аукціоні в Лондоні за ...

Краудсейвінг Землі / Краудсейвінг Екоденник

ecoleo2020.com – це некомерційна екологічна ініціатива креативної агенції Leo Burnett Ukraine, приурочена до святкування 25-річчя на ринку України. Вона об’єднує ...

Агенція W+K представила колекцію «одягу» з канцтоварів

Щоб побачити найдивнішу презентацію Тижня моди в Нью-Йорку, достатньо зазирнути у Інстаграм агенції W+K, яка опублікувала колекцію «одягу» з канцтоварів.

Велосипед з бамбука: зроблено в Катманду

Велосипед з бамбука, Habre Eco, задумувався професором Ленсом Рейком як вирішення проблеми вулиць Катманду – багатолюдних та заповнених чадним газом.

Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

Винний бренд LIAR, який робить біле вино з (як не дивно) червоного винограду, запустив іронічну кампанію до Дня святого Валентина.

Дощовий генератор: одна крапля дощу вмикає 100 лампочок

Команда науковців створила крихітний, але досить потужний дощовий генератор, який від однієї краплі води вмикає 100 LED-лампочок.

Авіалінії SAS визнають, що Скандинавія була збудована з миру по нитці

Нова кампанія від Скандинавських авіаліній (SAS) нагадує, чому відкриті кордони (а також серця і уми) є ключем до прогресу.

Студія Юрка Гуцуляка створила дизайн пакування для лінійки спредів Olkom

В цьому році «Київський маргариновий завод» (торгова марка Olkom) запустив виробництво високоякісного спреду, який цілком може конкурувати з маслом завдяки ...