NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода

Американське космічне агентство NASA використовує рішення українського розробника Володимира Агафонкіна для створення онлайн-мапи свого нового марсохода Perseverance. Про це сам розробник написав у своєму Facebook.

Йдеться про інтерактивну мапу, яка показує місце розташування Perseverance на поверхні Марса. Її можна подивитися в онлайні.

NASA обрало рішення українського розробника для онлайн-мапи марсохода
Скріншот з сайту NASA

Мапу створено за допомогою популярної opensource-JavaScript-бібліотеки Leaflet. Вона використовується багатьма відомими проєктами, серед яких — Foursquare, Pinterest, Flickr, Craigslist, GitHub, «ВКонтакте», 500px, The Washington Post, USA Today, Financial Times.

Нагадаємо, 18 лютого 2021 року новий марсохід Perseverance успішно приземлився на поверхню Марса. Мета марсохода: вивчати геологію Червоної планети і шукати сліди живих організмів.

Джерело


Читайте також: Google Arts & Culture спільно з культурним комплексом Центр Помпіду, що в Парижі, вирішили вшанувати художника Василя Кандинського, який вважається першим абстракціоністом. Відтак, кожен, хто бажає, має можливість відвідати віртуальну виставку, яка представляє як роботи митця, так і пов’язані з його життям історичні документи. В центрі цієї виставки — експеримент Google з машинного навчання, який намагається відтворити притаманну цьому художнику синестезію.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У паризькому Центрі Помпіду з’явиться зала з роботами українських митців

У Центрі Жоржа Помпіду в Парижі з’явиться колекція робіт українських митців. Завдяки ініціативі Українського клубу колекціонерів сучасного мистецтва в постійну колекцію ...

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Оголошено конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України

Міністерство культури та інформаційної політики оголосило конкурс з розробки айдентики до 30-ї річниці незалежності України. Айдентика має розкрити тематику Дня незалежності України ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Ненудний простір: якби дизайн офісів створювали діти

Агенція Jellyfish нещодавно запропонувала дітям своїх співробітників дати волю уяві і створити дизайн для офісу майбутнього.

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.