Міністерство культури та інформаційної політики проводить опитування серед представників креативних індустрій

Про це Міністерство культури та інформаційної політики України заявляє на своєму офіційному сайті.

Спільно з Комітетом з питань гуманітарної та інформаційної політики Верховної Ради України команда Міністерства розробляє пакет підтримки бізнесу в сфері культури, креативних індустрій та туризму, що несе збитки у зв’язку із запровадженням на території України карантину з метою попередження поширення COVID-19.

Заходи з підтримки будуть спрямовані на збереження робочих місць, відновлення оборотного капіталу (грошових коштів для операційної діяльності), основних напрямів діяльності, збереження конкурентоспроможності українських компаній та малого бізнесу.

Для цього Міністерство запрошує представників юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та самозайнятих осіб заповнити електронну анкету, розміщену за посиланням. Дедлайн подачі анкет — 30 квітня 2020 року включно.

Автори опитування зазначають, що воно повністю анонімне без передачі інформації третім сторонам або використання в інших цілях. Отримані дані дозволять краще оцінити масштаб та основні напрями збитків (ураження) суб’єктів господарювання з урахуванням їх розміру, виду діяльності, структури, кількості персоналу, форми реалізації надання послуг.

Тривалість заповнення анкети залежить від швидкості доступу до необхідної управлінської та фінансової інформації. При цьому дуже важливо, щоб дані були достовірними, а наміри (щодо планів) — об’єктивними. Це дозволить зафіксувати реальні потреби суб’єктів господарювання та запропонувати ефективні інструменти підтримки.

Міністерство культури та інформаційної політики проводить опитування серед представників креативних індустрій

Фото в заголовку: Kelly Sikkema on Unsplash.

В тему: Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину». Класичні образи зі світу мистецтва постають в новому виді і розказують, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...