Міністерство культури та інформаційної політики проводить опитування серед представників креативних індустрій

Про це Міністерство культури та інформаційної політики України заявляє на своєму офіційному сайті.

Спільно з Комітетом з питань гуманітарної та інформаційної політики Верховної Ради України команда Міністерства розробляє пакет підтримки бізнесу в сфері культури, креативних індустрій та туризму, що несе збитки у зв’язку із запровадженням на території України карантину з метою попередження поширення COVID-19.

Заходи з підтримки будуть спрямовані на збереження робочих місць, відновлення оборотного капіталу (грошових коштів для операційної діяльності), основних напрямів діяльності, збереження конкурентоспроможності українських компаній та малого бізнесу.

Для цього Міністерство запрошує представників юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та самозайнятих осіб заповнити електронну анкету, розміщену за посиланням. Дедлайн подачі анкет — 30 квітня 2020 року включно.

Автори опитування зазначають, що воно повністю анонімне без передачі інформації третім сторонам або використання в інших цілях. Отримані дані дозволять краще оцінити масштаб та основні напрями збитків (ураження) суб’єктів господарювання з урахуванням їх розміру, виду діяльності, структури, кількості персоналу, форми реалізації надання послуг.

Тривалість заповнення анкети залежить від швидкості доступу до необхідної управлінської та фінансової інформації. При цьому дуже важливо, щоб дані були достовірними, а наміри (щодо планів) — об’єктивними. Це дозволить зафіксувати реальні потреби суб’єктів господарювання та запропонувати ефективні інструменти підтримки.

Міністерство культури та інформаційної політики проводить опитування серед представників креативних індустрій

Фото в заголовку: Kelly Sikkema on Unsplash.

В тему: Міністерство культури та інформаційної політики України підтримало інформаційну кампанію «Мистецтво Карантину». Класичні образи зі світу мистецтва постають в новому виді і розказують, як можна протистояти розповсюдженню вірусу COVID-19 і залишатися в безпеці.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Організатори Cannes Lions запрошують до участі у Young Lions Live Award

Young Lions Live Award — конкурс для креативних пар віком від 18 до 30. Ви можете бути студентами, співробітниками агенції, ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Poster_VR_Collider

27 жовтня відбудеться онлайн-презентація проєкту Оксани Чепелик «VR Колайдер»

Арт-резиденцію в ZK/U — Центрі мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто», було переформатовано в онлайн VR-проєкт, що ...

Підсумки 5-го дня LIONS Live від Рорі ДюБофф, директорки зі стратегічного планування Accenture Interactive

Рорі ДюБофф, яка понад 20 років працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа та новітніх технологій, підбиває підсумки п’ятого дня LIONS Live.