Lego запустить власну версію TikTok для іграшкових фігурок

Компанія Lego планує запустити новий відеосервіс із доповненою реальністю. Називатися він буде Vidiyo, і в ньому користувачі зможуть створювати власні танцювальні відео та музичні кліпи, додавати до них різні стилі та спецефекти і ділитися ними з друзями. Загалом все це нагадує TikTok, але з молодшою аудиторією, суворішою модерацією та (чого й слід очікувати від Lego) з користувацьким інтерфейсом, який складається не з віртуальних кнопок та слайдерів, а з цілком реальних кубиків та іграшкових фігурок.

Щоб створити відео у Vidiyo, треба встановити застосунок та обрати пісню. Оскільки партнером компанії Lego в цьому проєкті стане Universal Music Group, вибір ліцензованої музики популярних гуртів, таких як 5 Seconds of Summer чи Imagine Dragons, обіцяє бути доволі широким. Принаймні 60-секундні семпли, з якими діти зможуть експериментувати в ході редагування своїх відеокліпів, у них точно будуть.

Втім, просто обрати фільтр та станцювати для таких кліпів буде недостатньо. Натомість дітям треба буде відсканувати фігурку Lego, яка має стати зіркою відео, та різноманітні кубики BeatBit. Ці кубики дають доступ до відповідних AR-спецефектів у застосунку Vidiyo (спалахи, конфетті тощо). Після цього діти можуть за бажанням станцювати поруч із віртуальною версією обраної іграшкової фігурки, збільшеної у багато разів. А потім це відео можна буде відредагувати та опублікувати. Тривалістю такі кліпи будуть від 5 до 20 секунд.

Головне – безпека

Одним із ключових аспектів Vidiyo, який, як сподівається Lego, вигідно відрізнятиме його від інших подібних застосунків, є ретельна модерація контенту. Весь контент, що завантажується у застосунок, спочатку перевіряється і завантаження будь-якого контенту, що містить інформацію, за якою можна ідентифікувати особу, буде блокуватися.

Скільки такі набори блоків та фігурок коштуватимуть поки що невідомо. Та й взагалі інформації про такий своєрідний TikTok для іграшкових фігурок Lego наразі небагато. Але проєкт Vidiyo має запуститися 1 березня, і до того часу Lego обіцяє розповісти про нього докладніше.

Джерело

Це – не перший раз, коли Lego застосовує доповнену реальність.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...