Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Річниця спільного благодійного проєкту Куражу та monobank: кешбек, медичне обладнання та… коти? 

Кешбек та медичне обладнання

1 травня 2019 стартувала соціальна колаборація Куражу та monobank. В рамках колаборації за допомогою додатку електронного банкінгу користувачі monobank можуть перераховувати частину кешбеку на благодійність. У цьому випадку кошти направлялися на фінансування 12 проєктів допомоги у лікуванні дітей. 

Кошти використовувалися для придбання медичного обладнання для дитячих лікарень, перинатальних центрів та пологових будинків. Повний список проєктів тут. 

Детальніше дізнатися про те, як працюють кошти, переказані на благодійність, та побачити, що навіть невелика сума може змінити світ, можна буде, коли у червні стануть відомі підсумки першого року спільного проєкту. 

…Коти!

А поки підсумки підбиваються, Кураж нагадує про те, що допомагати може бути весело. 

Кураж запускає флешмоб для пошуку майбутнього селебріті-кота, який стане «обличчям» спільного благодійного проєкту Куражу та monobank.

Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Що робити? Все просто: 

1. Щасливі власники представників сімейства котячих мають влаштувати своїм улюбленцям фотосесію. 

2. Обрати найкраще фото (знаємо, буде важко).

3. Викласти його у сторіз або у пості в Instagram або у пості у Facebook з 4 по 11 травня, тегнувши Кураж та monobank.

4. 12-14 травня на сторінках Куражу у соцмережах йтиме голосування за переможців.

5. 15 травня Кураж оголошує переможців — котів, які з того моменту з’являтимуться в постах Куражу про спільний проєкт із monobank. Переможців буде двоє: по одному з Instagram та Facebook. 

А що власнику кота-переможця?

Окрім селебріті-статусу для своїх улюбленців, самі переможці також отримають подарунки — Кураж ID (річний абонемент на Кураж) та карту monobank platinum (безкоштовний випуск та обслуговування на півроку, по закінченню цього строку можна буде почати сплачувати за неї або перевипустити безкоштовну чорну). 

P.S. Якщо ви помітили, що ваш кіт на вас дивно поглядає, то це тому, що ви ще не влаштували йому фотосет. Мерщій за пристрій, щоб почати зіркову кар’єру свого вусатого. 

А от в Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та розпочали кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.