Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Річниця спільного благодійного проєкту Куражу та monobank: кешбек, медичне обладнання та… коти? 

Кешбек та медичне обладнання

1 травня 2019 стартувала соціальна колаборація Куражу та monobank. В рамках колаборації за допомогою додатку електронного банкінгу користувачі monobank можуть перераховувати частину кешбеку на благодійність. У цьому випадку кошти направлялися на фінансування 12 проєктів допомоги у лікуванні дітей. 

Кошти використовувалися для придбання медичного обладнання для дитячих лікарень, перинатальних центрів та пологових будинків. Повний список проєктів тут. 

Детальніше дізнатися про те, як працюють кошти, переказані на благодійність, та побачити, що навіть невелика сума може змінити світ, можна буде, коли у червні стануть відомі підсумки першого року спільного проєкту. 

…Коти!

А поки підсумки підбиваються, Кураж нагадує про те, що допомагати може бути весело. 

Кураж запускає флешмоб для пошуку майбутнього селебріті-кота, який стане «обличчям» спільного благодійного проєкту Куражу та monobank.

Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Що робити? Все просто: 

1. Щасливі власники представників сімейства котячих мають влаштувати своїм улюбленцям фотосесію. 

2. Обрати найкраще фото (знаємо, буде важко).

3. Викласти його у сторіз або у пості в Instagram або у пості у Facebook з 4 по 11 травня, тегнувши Кураж та monobank.

4. 12-14 травня на сторінках Куражу у соцмережах йтиме голосування за переможців.

5. 15 травня Кураж оголошує переможців — котів, які з того моменту з’являтимуться в постах Куражу про спільний проєкт із monobank. Переможців буде двоє: по одному з Instagram та Facebook. 

А що власнику кота-переможця?

Окрім селебріті-статусу для своїх улюбленців, самі переможці також отримають подарунки — Кураж ID (річний абонемент на Кураж) та карту monobank platinum (безкоштовний випуск та обслуговування на півроку, по закінченню цього строку можна буде почати сплачувати за неї або перевипустити безкоштовну чорну). 

P.S. Якщо ви помітили, що ваш кіт на вас дивно поглядає, то це тому, що ви ще не влаштували йому фотосет. Мерщій за пристрій, щоб почати зіркову кар’єру свого вусатого. 

А от в Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та розпочали кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...