Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Річниця спільного благодійного проєкту Куражу та monobank: кешбек, медичне обладнання та… коти? 

Кешбек та медичне обладнання

1 травня 2019 стартувала соціальна колаборація Куражу та monobank. В рамках колаборації за допомогою додатку електронного банкінгу користувачі monobank можуть перераховувати частину кешбеку на благодійність. У цьому випадку кошти направлялися на фінансування 12 проєктів допомоги у лікуванні дітей. 

Кошти використовувалися для придбання медичного обладнання для дитячих лікарень, перинатальних центрів та пологових будинків. Повний список проєктів тут. 

Детальніше дізнатися про те, як працюють кошти, переказані на благодійність, та побачити, що навіть невелика сума може змінити світ, можна буде, коли у червні стануть відомі підсумки першого року спільного проєкту. 

…Коти!

А поки підсумки підбиваються, Кураж нагадує про те, що допомагати може бути весело. 

Кураж запускає флешмоб для пошуку майбутнього селебріті-кота, який стане «обличчям» спільного благодійного проєкту Куражу та monobank.

Кураж шукає кота, який стане «обличчям» благодійного проєкту

Що робити? Все просто: 

1. Щасливі власники представників сімейства котячих мають влаштувати своїм улюбленцям фотосесію. 

2. Обрати найкраще фото (знаємо, буде важко).

3. Викласти його у сторіз або у пості в Instagram або у пості у Facebook з 4 по 11 травня, тегнувши Кураж та monobank.

4. 12-14 травня на сторінках Куражу у соцмережах йтиме голосування за переможців.

5. 15 травня Кураж оголошує переможців — котів, які з того моменту з’являтимуться в постах Куражу про спільний проєкт із monobank. Переможців буде двоє: по одному з Instagram та Facebook. 

А що власнику кота-переможця?

Окрім селебріті-статусу для своїх улюбленців, самі переможці також отримають подарунки — Кураж ID (річний абонемент на Кураж) та карту monobank platinum (безкоштовний випуск та обслуговування на півроку, по закінченню цього строку можна буде почати сплачувати за неї або перевипустити безкоштовну чорну). 

P.S. Якщо ви помітили, що ваш кіт на вас дивно поглядає, то це тому, що ви ще не влаштували йому фотосет. Мерщій за пристрій, щоб почати зіркову кар’єру свого вусатого. 

А от в Depositphotos знайшли натхнення у творчості фотографів на карантині та розпочали кампанію #LockdownArt на їхню підтримку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тайванські Центри з контролю захворювань зобразили в стилі аніме персоніфікації хвороб

Тайванські Центри з контролю захворювань (CDC) зображають антропоморфні персоніфікації різних хвороб, уявляючи їх як персонажів аніме.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...