Їжа та пиво: про фудпейрінг від Carlsberg Ukraine та Дмитра Борисова

Відомий ресторатор Дмитро Борисов та пивний сомельє Олег Романенко провели онлайн-фудпейрінг для представників ЗМІ. Дегустація відбулася у столичному ресторані «Ватра».

Фудпейрінг — порівняно нове поняття для українського споживача, яке характеризує вдале поєднання їжі та напоїв. Різні сорти пива від компанії Carlsberg Ukraine та популярні закуски від сім’ї ресторанів Gastrofamily були представлені кожному учаснику заходу, метою якого було знайомство з основами фудпейрінгу та культурою споживання напою.   

Пивний сомельє та автор блогу про пиво Beerguide Олег Романенко розповідав про смакові якості кожного виду пива та про те, яка їжа може доповнити і підкреслити його смак. Ресторатор Дмитро Борисов, в якості кулінарного експерта, ділився фаховими коментарями щодо страв. 

Їжа та пиво: секрети фудпейрінгу від Carlsberg Ukraine та Дмитра Борисова
Їжа та пиво: секрети фудпейрінгу від Carlsberg Ukraine та Дмитра Борисова

До світлого лагера Kronenbourg 1664 Blanc обрали соковиті устриці политі цитрусовим соком. Це легка закуска, яка гарантує ідеальне поєднання зі світлим пивом. 

Класичний пільзнер Сarlsberg смакував із шаурмою з куркою та кімчі. «Шаурма – це не тільки стріт-фуд, а ціле мистецтво, що гарно поєднується з класичним пивом», — зазначив Дмитро Борисов. 

М’який солодовий смак світлого нефільтрованого «Robert Doms Бельгійський» доповнили мідії в соусі дорблю. «Вершкова ніжність у поєднанні з сиром дорблю розкриває рецептори, а сир – ідеальне доповнення не тільки до вина, але й до пива», — підкреслив Олег Романенко.

Чистий солодовий аромат лагера «Львівське Slodowe Specjalne» поєднався у несподіваному тандемі з сендвічем із молодим малосольним оселедцем у вершковому бріоші. Дегустатори погодились, що атлантичний оселедець власного посолу Gastrofamily – ідеальна пара до напрочуд сухого, чистого смаку цього пива.  

До янтарного лагера «Baltika М’яке Напівтемне» пасував печінковий паштет з морквяним мусом. «Це просто дуже смачно, адже саме у цьому пиві присутній ніжний карамельний смак, який доповнює закуску», — прокоментував сомелье. 

Глибокий аромат темного лагера «Львівське Лев Темне» та кесадилья з сосискою і мексиканськими травами створили ідеальне поєднання смаку. А легкі солодкувато-шоколадні відтінки пива вдало збалансували гостроту закуски.

Фудпейрінг від гурманів не оминув і тренд на безалкогольну продукцію. До пива «Baltika 0 Пшеничне» запропонували бургер з рослинним м’ясом. «Це зовсім не правда, друзі, що безалкогольне пиво – це не пиво, адже спочатку виготовляють звичайне пиво, а вже потім з нього прибирають алкоголь», — розвіяв популярний міф Олег Романенко. «Дуже круто і смачно. А рослинне м’ясо в бургері на смак ніби справжнє — класна альтернатива, коли не вживаєш м’ясні продукти». 

Їжа та пиво: секрети фудпейрінгу від Carlsberg Ukraine та Дмитра Борисова

Сім різновидів пива, від світлих сортів до темних, та ретельно підібрані до нього страви створили гармонійний тандем смаків, розкривши учасникам заходу всі  тонкощі фудпейрінгу. 


Нагадаємо, нещодавно Carlsberg перезапустив бренд з фокусом на сучасність та екологічність.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...