Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

В Україні люди часто не обирають свій банк. Їм просто видають зарплатну, стипендіальну або пенсійну картку, і вони автоматично стають чиїмось клієнтом. Відповідно не можна обрати й мобільний додаток. А якщо в того банку він незручний або його взагалі немає, то доводиться просто проклинати весь світ під час кожної транзакції.

Мільйони нервових клітин українців було б врятовано, якби вони знали, що в Приват24 можна додати картку навіть іншого банку. Просто вводиш туди її дані і користуєшся, наче приватівською. Проте чомусь про цю функцію Привата мало хто чув. Тож banda мала про неї розповісти та перетягнути людей з інших банків у Приват24.

Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

У новій кампанії Приват24 «клієнти інших банків» отримали змогу виговоритися про всі свої болі від користування іншими додатками. Для тих, хто впізнає себе в цій рекламі, призначено комунікаційне повідомлення: «Додавай картку в Приват24 — зручний додаток для всіх, навіть для клієнтів інших банків».

Для Instagram команда banda створила окремий креатив. Обіграли вже впізнавані інстамаски і стилізували під них ролики. Тепер заговорили не клієнти, а самі картки зі своїми власниками. Бо карткам також хочеться, щоби ними користувалися в нормальному, зручному додатку.

А ще більше можно прочитати на сайті агентства.

А пам’ятаєте, нещодавно ми писали про те, що ПриватБанк першим в Україні запустив послугу «Готівка на касі»? І що banda створила кампанію, яка розповідає про нову послугу Привата? Поглянути можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Галина Пуліна та Дем'ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Галина Пулина и Демьян Ом о любви к литературе и осознанном развитии

Многие мировые компании-гиганты, международные организации, вроде ООН, OSCE, Greenpeace и других, сегодня практикуют lifelong learning. Речь идет о непрерывном образовании, ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.