Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

В Україні люди часто не обирають свій банк. Їм просто видають зарплатну, стипендіальну або пенсійну картку, і вони автоматично стають чиїмось клієнтом. Відповідно не можна обрати й мобільний додаток. А якщо в того банку він незручний або його взагалі немає, то доводиться просто проклинати весь світ під час кожної транзакції.

Мільйони нервових клітин українців було б врятовано, якби вони знали, що в Приват24 можна додати картку навіть іншого банку. Просто вводиш туди її дані і користуєшся, наче приватівською. Проте чомусь про цю функцію Привата мало хто чув. Тож banda мала про неї розповісти та перетягнути людей з інших банків у Приват24.

Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

У новій кампанії Приват24 «клієнти інших банків» отримали змогу виговоритися про всі свої болі від користування іншими додатками. Для тих, хто впізнає себе в цій рекламі, призначено комунікаційне повідомлення: «Додавай картку в Приват24 — зручний додаток для всіх, навіть для клієнтів інших банків».

Для Instagram команда banda створила окремий креатив. Обіграли вже впізнавані інстамаски і стилізували під них ролики. Тепер заговорили не клієнти, а самі картки зі своїми власниками. Бо карткам також хочеться, щоби ними користувалися в нормальному, зручному додатку.

А ще більше можно прочитати на сайті агентства.

А пам’ятаєте, нещодавно ми писали про те, що ПриватБанк першим в Україні запустив послугу «Готівка на касі»? І що banda створила кампанію, яка розповідає про нову послугу Привата? Поглянути можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.