Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

В Україні люди часто не обирають свій банк. Їм просто видають зарплатну, стипендіальну або пенсійну картку, і вони автоматично стають чиїмось клієнтом. Відповідно не можна обрати й мобільний додаток. А якщо в того банку він незручний або його взагалі немає, то доводиться просто проклинати весь світ під час кожної транзакції.

Мільйони нервових клітин українців було б врятовано, якби вони знали, що в Приват24 можна додати картку навіть іншого банку. Просто вводиш туди її дані і користуєшся, наче приватівською. Проте чомусь про цю функцію Привата мало хто чув. Тож banda мала про неї розповісти та перетягнути людей з інших банків у Приват24.

Функція Приват24, про яку мало хто знав: нова кампанія від banda agency

У новій кампанії Приват24 «клієнти інших банків» отримали змогу виговоритися про всі свої болі від користування іншими додатками. Для тих, хто впізнає себе в цій рекламі, призначено комунікаційне повідомлення: «Додавай картку в Приват24 — зручний додаток для всіх, навіть для клієнтів інших банків».

Для Instagram команда banda створила окремий креатив. Обіграли вже впізнавані інстамаски і стилізували під них ролики. Тепер заговорили не клієнти, а самі картки зі своїми власниками. Бо карткам також хочеться, щоби ними користувалися в нормальному, зручному додатку.

А ще більше можно прочитати на сайті агентства.

А пам’ятаєте, нещодавно ми писали про те, що ПриватБанк першим в Україні запустив послугу «Готівка на касі»? І що banda створила кампанію, яка розповідає про нову послугу Привата? Поглянути можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.