АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з переробки кавової гущі. Тепер кавова гуща, що залишається після приготування кави з кавомашинах мережі, буде збиратися для подальшої переробки в зручні екологічні підстаканники. Крім цього, мережа відмовилася від використання пластикових соломинок для напоїв — компанія пропонує їх екологічний аналог.

Перший етап

На першому етапі підстаканники з кавової гущі та еко-трубочки доступні на АЗК WOG у Києві та області. Надалі проєкт буде реалізований на всіх об’єктах мережі.

«WOG піклується про навколишнє середовище і прагне скоротити забруднення нашої планети. А тому проєкт з переробки кавової гущі для компанії — не тільки сучасне екологічне рішення з утилізації кавових відходів, а й можливість у майбутньому істотно скоротити використання пластику», — заявила кураторка ЕКО-платформи і директорка з комунікацій WOG Олена Осипчук.

Дещо про технологію

Крім кавової гущі, у виробництві еко-підстаканників також використовується макулатура у співвідношенні 3 до 7. На всіх етапах виробництва від створення однорідної маси до формування, сушки і упаковки продукція BOS проходить жорсткий контроль для забезпечення найвищої якості.

Крім цього, компанія замінила пластикові соломинки для напоїв в мережі АЗК і WOG CAFE на їх екологічний міцний аналог від BOS, для виробництва якого використовується спеціально створений папір і харчовий клей. Уся сировина, що використовується при виготовленні соломинок, має європейські сертифікати якості і безпеки. Така соломинка здатна перебувати в окропі до півтори години, не втрачаючи основних властивостей.

«Нашій команді не байдуже майбутнє планети, тому ми налагодили виробництво паперових виробів масового споживання, які стали гідною заміною пластику. Почали ми з маленької соломинки, але вже працюємо над альтернативними рішеннями для інших пластикових предметів побуту. У співпраці з компанією WOG ми перетворили кавову гущу на зручні підстаканники, які будуть використовуватися для транспортування кави», — заявила директорка компанії BOS Анна Тарасова.

Кавова гуща — не лише для гадання

Кавова гуща — це новий вид чистої та безпечної сировини для виготовлення великої кількості еко-виробів. На жаль, цей матеріал все ще суттєво недооцінений в Україні. «WOG спільно з компанією BOS не має наміру зупинятися на досягнутому — в наших планах також запустити виробництво екологічної альтернативи пластикової кришки для стаканчиків з паперового волокна і кавової гущі», — зазначила Олена Осипчук.

Також кавову гущу, яка залишається після приготування кави у кавомашинах на п’яти АЗК міста Луцьк, WOG віддає на переробку в компанію «Пастернак», де її використовують для виготовлення органічного добрива — біогумусу.


А нещодавно ми писали про український бренд SHEEZEN, який презентував нову колекцію одягу в повній відповідності тенденції sustainable fashion. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...