АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з переробки кавової гущі. Тепер кавова гуща, що залишається після приготування кави з кавомашинах мережі, буде збиратися для подальшої переробки в зручні екологічні підстаканники. Крім цього, мережа відмовилася від використання пластикових соломинок для напоїв — компанія пропонує їх екологічний аналог.

Перший етап

На першому етапі підстаканники з кавової гущі та еко-трубочки доступні на АЗК WOG у Києві та області. Надалі проєкт буде реалізований на всіх об’єктах мережі.

«WOG піклується про навколишнє середовище і прагне скоротити забруднення нашої планети. А тому проєкт з переробки кавової гущі для компанії — не тільки сучасне екологічне рішення з утилізації кавових відходів, а й можливість у майбутньому істотно скоротити використання пластику», — заявила кураторка ЕКО-платформи і директорка з комунікацій WOG Олена Осипчук.

Дещо про технологію

Крім кавової гущі, у виробництві еко-підстаканників також використовується макулатура у співвідношенні 3 до 7. На всіх етапах виробництва від створення однорідної маси до формування, сушки і упаковки продукція BOS проходить жорсткий контроль для забезпечення найвищої якості.

Крім цього, компанія замінила пластикові соломинки для напоїв в мережі АЗК і WOG CAFE на їх екологічний міцний аналог від BOS, для виробництва якого використовується спеціально створений папір і харчовий клей. Уся сировина, що використовується при виготовленні соломинок, має європейські сертифікати якості і безпеки. Така соломинка здатна перебувати в окропі до півтори години, не втрачаючи основних властивостей.

«Нашій команді не байдуже майбутнє планети, тому ми налагодили виробництво паперових виробів масового споживання, які стали гідною заміною пластику. Почали ми з маленької соломинки, але вже працюємо над альтернативними рішеннями для інших пластикових предметів побуту. У співпраці з компанією WOG ми перетворили кавову гущу на зручні підстаканники, які будуть використовуватися для транспортування кави», — заявила директорка компанії BOS Анна Тарасова.

Кавова гуща — не лише для гадання

Кавова гуща — це новий вид чистої та безпечної сировини для виготовлення великої кількості еко-виробів. На жаль, цей матеріал все ще суттєво недооцінений в Україні. «WOG спільно з компанією BOS не має наміру зупинятися на досягнутому — в наших планах також запустити виробництво екологічної альтернативи пластикової кришки для стаканчиків з паперового волокна і кавової гущі», — зазначила Олена Осипчук.

Також кавову гущу, яка залишається після приготування кави у кавомашинах на п’яти АЗК міста Луцьк, WOG віддає на переробку в компанію «Пастернак», де її використовують для виготовлення органічного добрива — біогумусу.


А нещодавно ми писали про український бренд SHEEZEN, який презентував нову колекцію одягу в повній відповідності тенденції sustainable fashion. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.