Алан Бадоєв запускає креативне агентство Badoev ID

Алан Бадоєв — ім’я-бренд, яке за 20 років активної роботи в індустрії інтертейнменту докорінно змінило уявлення про музичний і телевізійний ринки в СНД. Зібравши велику команду фахівців, Алан представляє рекламному ринку креативне агентство Badoev ID.

ДНК компанії — «We do not serve. We create». Агентство бачить свою місію саме в колаборації та співтворчості з найтоповішими брендами і клієнтами, вдихаючи таким чином нове життя в креативну індустрію України, створену українцями. Елемент співтворчості для Badoev ID є ключовим. Співпраця передбачається як win-win колаборація бренду Badoev ID з брендом клієнта, де обидві сторони об’єднані спільною метою. Ця мета — пошук і втілення новаторських підходів до створення рекламних рішень та стратегій.

Badoev ID

Badoev ID функціонує як агентство, яке надає повний цикл рекламних послуг. Окрема увага приділятиметься напрямку celebrity marketing — грамотній роботі з зірками. Це ключовий елемент в підході Badoev ID. Взявши за основу досвід Алана в роботі з артистами, розуміючи їхню психологію і специфіку роботи в українському шоу-бізнесі в цілому, агентство виступить сполучною ланкою між зірками і брендами, які хочуть по-справжньому яскравих проявів. Для цього в Badoev ID вже розроблені унікальні моделі успішної співпраці двох сторін.

З одного боку, агентство зможе залучати для креативної реклами відомих осіб українського шоу-бізнесу. А з іншого — безпосередньо у створенні продукту братимуть участь кращі в своєму роді моделі, фотографи, стилісти, дизайнери, оператори та інші представники креативної індустрії, об’єднуючись в «єдину фабрику талантів» Badoev ID.

«Світ реклами може бути цікавим. Українські бренди можуть бути унікальними. Разом із Badoev ID можливо все», — коментує Алан Бадоєв.

Алан Бадоєв
Алан Бадоєв

Зовсім скоро Badoev ID оголосить про свої перші колаборації з брендами.

Стежити за оновленнями можна на сторінці агентства в Instagram.


Читайте також про те, як українські компанії боряться з ейджизмом на робочому місці.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...