Dentsu Aegis Network Ukraine та Isobar Ukraine запускають хакатон в креативних індустріях

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine разом зі своєю діджитал-агенцією Isobar Ukraine оголошують реєстрацію на хакатон в креативних індустріях Creative ...

Благодійність без жалості, або Як комунікувати про добро

Благодійність – найблагородніша і одночасно найважча справа. Як достукатися до кожного, як переконати скептика, як розбудити байдужого, як досягти поставленої ...

Ролики здорового человека: первые впечатления о показе Шедевров Cannes Lions

Вчера состоялся предпоказ Шедевров Cannes Lions — ежегодное событие, которые организовывает официальное представительство Cannes Lions в Украине и Ассоциация Креативных Индустрий Украины (CIAU).

Cannes Lions School зовет «ранних пташек» в Young Lions Academy

The Cannes Lions School начинает прием молодых талантов на самых выгодных условиях

Креативность = спорт, или Можно ли прокачать креативность, как прокачивают бицепсы

«Креатив нужно регулярно прокачивать». Услышать такую фразу сегодня приходится довольно часто. Что за ней стоит?

Амбіційний і відповідальний: про роль та особливості роботи арт-директора в агентстві і студії

У інтерв’ю для порталу Reklamaster.com засновниця School of Visual Communication Наталія Синєпупова розповідає про компетенції та сутність ролі арт-директора, про її професійний досвід та шлях від дизайнера до управлінця, котрий опікується арт-дирекшеном.