Біологічні механізми аудіомаркетингу

Локальні та глобальні ринки вимагають сьогодні системних та інноваційних підходів у питаннях розбудови ефективних маркетингових комунікацій. Серед таких інновацій можна ...

Cannes Lions–2020: час подавати заявки до Brand Marketers Academy

Настав час подбати про своє кар’єрне зростання. Тобто настав час подавати заявки до Brand Marketers Academy!

Dentsu Aegis Network Ukraine та Isobar Ukraine запускають хакатон в креативних індустріях

Комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine разом зі своєю діджитал-агенцією Isobar Ukraine оголошують реєстрацію на хакатон в креативних індустріях Creative ...

Благодійність без жалості, або Як комунікувати про добро

Благодійність – найблагородніша і одночасно найважча справа. Як достукатися до кожного, як переконати скептика, як розбудити байдужого, як досягти поставленої ...

Ролики здорового человека: первые впечатления о показе Шедевров Cannes Lions

Вчера состоялся предпоказ Шедевров Cannes Lions — ежегодное событие, которые организовывает официальное представительство Cannes Lions в Украине и Ассоциация Креативных Индустрий Украины (CIAU).

Cannes Lions School зовет «ранних пташек» в Young Lions Academy

The Cannes Lions School начинает прием молодых талантов на самых выгодных условиях

Креативность = спорт, или Можно ли прокачать креативность, как прокачивают бицепсы

«Креатив нужно регулярно прокачивать». Услышать такую фразу сегодня приходится довольно часто. Что за ней стоит?

Амбіційний і відповідальний: про роль та особливості роботи арт-директора в агентстві і студії

У інтерв’ю для порталу Reklamaster.com засновниця School of Visual Communication Наталія Синєпупова розповідає про компетенції та сутність ролі арт-директора, про її професійний досвід та шлях від дизайнера до управлінця, котрий опікується арт-дирекшеном.