Знак «STOP» призывает людей остановиться и понять, что природа пытается нам сказать

Ролик из Колумбии, созданный агентством MullenLowe SSP3 для Всемирного дня климата, использует реальные журналистские кадры стихийных бедствий, чтобы заставить людей задуматься о том, как они влияют на климат.

Мощное заявление от экологической группы Conservation International в защиту природы с помощью сборки видеороликов с указанием знаков остановки.

Идея ролика – использовать знаки для передачи сообщения людям от природы и земли, чтобы люди остановились и начали думать о влиянии своих действий на мир.

Этот посыл, защищающий природу, будет транслироваться на телевидении, а также в наружной рекламе и в социальных сетях Колумбии.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.