Знаешь ли ты свою грудь? В США выпущена специальная реклама-предупреждение для афроамериканок

Фонд по борьбе с раком груди имени Сьюзен Комен запустил ознакомительный рекламный ролик, чтобы предостеречь женщин-афроамериканок от заболевания онкологии груди.

Такая узкая направленность отнюдь не случайна. Статистика свидетельствует, что в США афроамериканки на 40% чаще умирают от рака молочной железы, чем белые женщины, а в некоторых городах расхождение достигает 74%. Не вдаваясь в глубинные причины такого печального явления, руководствуясь лишь целью повысить осведомленность об опасности заболевания, новая кампания от фонда по борьбе с раком груди имени Сьюзен Комен и агентства Ad Council призывает женщин-афроамериканок узнать о проблеме более подробно.

Диана Мехедок

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.