Вы не можете выбирать многое, но вы можете выбрать мебель. Забавные ролики IKEA Malaysia

IKEA Малайзия и агентство BHH Singapore подготовили серию юмористических роликов к открытию нового гипермаркета IKEA в Малайзии.

Гипермаркет откроется только в ноябре, но компания IKEA Malaysia решила уже сейчас проанонсировать его открытие. По ее заказу агентство BHH Singapore  подготовило серию роликов “Скоро у вас будет выбор”. Каждый ролик – это нередкая в быту, но некомфортная ситуация, котороую можно решить, приобретя новую мебель. Вы не можете выбрать тещу, жену или бойфренда для дочери, но вы можете выбрать мебель, которая сгладит неприятную для вас ситуацию.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...