Volkswagen создает для детей удивительные дорожные истории

Прошло то время, когда дети рассматривали пейзажи из окон автомобиля. Теперь они предпочитают современные гаджеты.

Volkswagen решила бороться с этой проблемой. Совместно с голландским агентством Achtung McGarrybowen компания представила  приложение «Road Tales» (дорожные истории) с интерактивными книгами для детей. Приложение создает уникальные сказки на основе местоположения пользователя и превращает обычные дорожные объекты в персонажей.

Для создания «Road Tales» агентство отсканировало все основные голландские автомагистрали (более 5000 км дорог), чтобы выявить разные объекты (мосты, ветряные мельницы, автозаправки, деревья) и превратить их в элементы истории.

Цель «Road Tales» – напомнить детям и родителям, что экран смартфона никогда не заменит магию реального мира.

Приложение «Road Tales» разработанное для детей от 4 до 11 лет. Доступно для скачивания бесплатно.

Автор: Юлия Труба

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть ...