Ваза, которая способна погасить огонь – инновация от Samsung Fire & Marine Insurance

Агентство Cheil Worldwide совместно с Samsung Fire & Marine Insurance запустили инновационную вазу «Firevase».

«Firevase» – это ваза-огнетушитель, создана специально для жителей Кореи. Ведь одной из причин гибели жителей является пожар. Только за последние 5 лет были ранены 9143 человека и 1535 погибли из-за собственного безразличия к пожарной безопасности. Около 58% домов в  Кореи не имеют огнетушителя, и только 22% людей знают, как им пользоваться.

В отличие от обычного порошкового огнетушителя, «Firevase» выглядит как обыкновенная ваза, но разделяется на две части. В одной из них находится калий карбонат. Это вещество тушит огонь, подавляя кислород. Другую часть вазы можно использовать по назначению. Например, поставить туда букет живых цветов.

Использовать «Firevase» довольно легко. Нужно просто взять и бросить вазу в очаг огня. При падении она разбивается и выделяет калий карбонат.

«Firevase» создана из безопасных материалов. Ее использование одобрено Корейским институтом пожарной безопасности.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.