• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

В Таїланді Netflix випустив на міські вулиці автобус, повний зомбі

18 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В Таїланді сервіс Netflix вдався до дійсно кривавої реклами, щоб привернути увагу до корейського серіалу All of Us Are Dead. Міськими вулицями проїхався жовтий шкільний автобус із патьоками крові та (якщо судити з видовища в його вікнах) повний зомбі.

Це стало доволі оригінальним підходом до реклами на транспорті. Вікна в автобусі були насправді LED-екранами, які крутили запис того, як підлітки всередині відчайдушно намагаються вирватися з автобусу. А на корпусі автобуса можна було побачити подряпини, криваві відбитки долонь і логотип Netflix.

Природно, що шоковані перехожі розпочали в соцмережах жваве обговорення такої моторошної активації, поширюючи свої записи зі смартфонів.

Втім, як дехто стверджує, такий автобус, повний зомбі, є, скоріше, прикладом промокампанії, яка в гонитві за епатажем зайшла надто далеко.

Так, сценки в автобусі доволі правдиво демонструють, чого варто очікувати від цього серіалу: зомбі-апокаліпсис, події якого починають розгортатися у школі. Але гіперреалізм цього автобусу викликав певне занепокоєння, оскільки у такий спосіб Netflix ризикує налякати водіїв на дорозі, які й гадки не мають, що ці криваві сцени не справжні. Що вони бачать, то це дітей, які опинилися замкнені в автобусі із зомбі і не можуть вирватися із цієї пастки.

Проте більшість очевидців цієї кампанії погоджуються, що сервіс Netflix влучно обрав рівень страхітливості. А на кожен стривожений твіт припадають численні захоплені відгуки про кампанію.

І хай там як, але цей автобус однозначно привернув увагу до серіалу, який, варто зазначити, нею і без того не обділений, адже за популярністю його вже починають порівнювати з «Грою в кальмара».

Джерело 1, 2


Нагадуємо:

Демон стежить за вами: білборд Netflix лякає італійських перехожих.

Магазин Netflix дав можливість фанатам фільму Red Notice спробувати себе в ролі викрадачів.

Румунські відьми віщують сюжет «Відьмака» в промокампанії Netflix.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Що купують українці під час війни — дослідження

13 Квітня, 2022
Культура і Життя

«Для України – що завгодно!». Автор «Масяні» Олег Куваєв віддав свій серіал українцям

12 Квітня, 2022

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.