Ukrainian Creative Stories 2020: конкурсні дедлайни продовжено до 30 квітня

Дедлайн подачі робіт на конкурси Ukrainian Creative Stories 2020 продовжений ще на один тиждень. Конкурсні роботи можна буде подати до 30 квітня. У креаторів є ще один шанс продемонструвати свої проєкти 130 членам журі з 30 країн світу.

Оргкомітет UCS продовжив дедлайн реєстрації конкурсних робіт на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020, WOW DONE AWARDS 2020, ADC*UA Awards 2020 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2020 до 30 квітня.

Ukrainian Creative Stories 2020: конкурсні дедлайни продовжено до 30 квітня

Зареєстровані проєкти оцінюватимуть 17 незалежних одна від одної команд журі – 10 міжнародних складів журі всіх медійних та немедійних комунікацій, 4 клієнтських та 3 команди з креативними директорами провідних агентств України (члени Клубу ADC*UA), які є численними переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасниками міжнародних суддівських команд, включаючи Cannes Lions.

Бали, отримані на конкурсах Ukrainian Creative Stories, визначать долю креативного сезону України, адже всі конкурси UCS входять до Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України сезону 2020.

Організатори звертають увагу учасників на те, що заявка вважається прийнятою на конкурс тільки після запиту рахунку.

З усіх питань участі у конкурсах можна звернутись до оргкомітету – [email protected], [email protected].

В тему: Локальний конкурс Young Lions Competitions Ukraine 2020 буде реалізовано. Переможці поїдуть представляти Україну під час міжнародного конкурсу в Каннах у 2021 році.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Галина Пуліна та Дем'ян Ом про любов до літератури та усвідомлений розвиток

Галина Пулина и Демьян Ом о любви к литературе и осознанном развитии

Многие мировые компании-гиганты, международные организации, вроде ООН, OSCE, Greenpeace и других, сегодня практикуют lifelong learning. Речь идет о непрерывном образовании, ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

HypeAuditor_dentsu_Insta

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної ...

Українські дизайнери представлять країну на Dutch Design Week

З 17 по 25 жовтня представники України візьмуть участь у Dutch Design Week — найбільшому дизайн-форумі у Північній Європі. Цьогоріч нашу ...

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.