THINKMcCANN та Seth & Riley’s Garage запустили антикомпот від антибабці

Наші пацани Сет і Райлі так і тусуються у своєму гаражі. Увесь час. Щоб перевернути їхній світ, потрібен новий герой, зовсім не схожий на них. І наша відповідь – бабця! Така бабця, яка Кендріка Ламара слухає, під тріп-хоп правильно головою трусить, у луках від Бейонсе ходить. Антибабця. І цій бабці потрібен свій продукт – Granny’s Anti-Compote.

Етикетка в антикомпота – неймовірно крута. На ній бабця робить деб. Сама робить і всім радить. Летс деб еврібаді! Во ім’я бабці!

Бо бабця тепер наймодніша чіка в усьому районі. Усюди її показують: на ТБ і вдень, і вночі, і в Інтернеті від неї не сховаєшся – перед кожним відосом готує антикомпот за новим ритуалом у своєму диско-гаражі. Навіть у точках продажу все навколо кричить – цього літа тут заправляє бабця!

Клієнт Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу

Дмитро Пилипенко – директор з маркетингу

Юлія Кириллова – провідний бренд-менеджер

Оксана Ленінг – бренд-менеджер

Віталій Бесєдін – бренд-менеджер

 

Агентство THINKMcCANN

Євген Камінський – креативний директор

Оксана Капранова – старший арт-директор

Анастасія Долиненко – молодший арт-директор

Марія Шеремет – дизайнер

Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів

Альона Ткачук – старший акаунт-менеджер

Юрій Склярук – керівник департаменту з ТВ-виробництва

 

Студія PRONTO FILM

Jeroen Mol – режисер

Сергій Бандерас – оператор

Надя Людчик – другий режисер

Максим Асадчий – виконавчий продюсер

Олексій Слободський – лінійний продюсер

Анастасія Михальчук – асистент продюсера

Володимир Черемис – художник-постановник

Олеся Ютіна – стиліст

Постпродакшн Wizard Post

Дмитро Сніжко – композитор
Зведення звуку Propeller

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...