THINKMcCANN та Seth & Riley’s Garage запустили антикомпот від антибабці

Наші пацани Сет і Райлі так і тусуються у своєму гаражі. Увесь час. Щоб перевернути їхній світ, потрібен новий герой, зовсім не схожий на них. І наша відповідь – бабця! Така бабця, яка Кендріка Ламара слухає, під тріп-хоп правильно головою трусить, у луках від Бейонсе ходить. Антибабця. І цій бабці потрібен свій продукт – Granny’s Anti-Compote.

Етикетка в антикомпота – неймовірно крута. На ній бабця робить деб. Сама робить і всім радить. Летс деб еврібаді! Во ім’я бабці!

Бо бабця тепер наймодніша чіка в усьому районі. Усюди її показують: на ТБ і вдень, і вночі, і в Інтернеті від неї не сховаєшся – перед кожним відосом готує антикомпот за новим ритуалом у своєму диско-гаражі. Навіть у точках продажу все навколо кричить – цього літа тут заправляє бабця!

Клієнт Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу

Дмитро Пилипенко – директор з маркетингу

Юлія Кириллова – провідний бренд-менеджер

Оксана Ленінг – бренд-менеджер

Віталій Бесєдін – бренд-менеджер

 

Агентство THINKMcCANN

Євген Камінський – креативний директор

Оксана Капранова – старший арт-директор

Анастасія Долиненко – молодший арт-директор

Марія Шеремет – дизайнер

Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів

Альона Ткачук – старший акаунт-менеджер

Юрій Склярук – керівник департаменту з ТВ-виробництва

 

Студія PRONTO FILM

Jeroen Mol – режисер

Сергій Бандерас – оператор

Надя Людчик – другий режисер

Максим Асадчий – виконавчий продюсер

Олексій Слободський – лінійний продюсер

Анастасія Михальчук – асистент продюсера

Володимир Черемис – художник-постановник

Олеся Ютіна – стиліст

Постпродакшн Wizard Post

Дмитро Сніжко – композитор
Зведення звуку Propeller

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.