THINKMcCANN і «Торчин» перевернули уявлення про заправки та маринади.

У новій комунікації «Торчин» розкриває безмежний потенціал добірних овочів і надихає готувати без обмежень.

Банальності – іншим разом, адже заправки й маринади «Торчин» можуть значно більше. З ними ваше кулінарне натхнення не має жодних рамок.

Команда проекту

Client: Nestlé Ukraine

Олена Харитонова – Business Executive Officer BU Culinary

Артем Козлов – Brand Manager

Agency: THINKMcCANN

Юля Сторчак – Associate Creative Director

Мар’ян Шум – Art Director

Олексій Бойчук – Copywriter

Юрій Склярук – Head of TV Production Department

Ганна Бобіна – Account Director

Аліна Голуб – Junior Account Manager

Production: PRONTO FILM

Pedro Ferreira da Costa – Director

Олег Бобало – Assistant Director

Денис Лущик – DOP

Анна Калашник – Executive Producer

Олександра Крашеніннікова – Line Producer

Софія Швагер – Assistant Producer

Олександра Дробот – Art Director

Наталія Зубенко – Food Stylist

Анатолій Познянський, Олександр Магдич – SFX

Дар’я Кочнієва – Style & makeup

Post Production: Terminal-ph

Ольга Коржинська – Colorist

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

ООН розповідає про проблему неписьменності за допомогою послідовних трейлерів на YouTube

Кампанія має вигляд ряду послідовних трейлерів на YouTube, які сприймаються дуже по-різному, залежно від того, орієнтується глядач на текст чи на озвучку.

Компанія Jaguar Land Rover створює алгоритм від захитування в машині

Компанія Jaguar Land Rover планує навчити автономні машини адаптувати свій стиль водіння так, щоб пасажирів не нудило під час поїздки в машині.

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...