TABASCO предложило смарт-способ просыпаться по утрам в рекламе «Алло»

В летних рекламных роликах для «Алло» креативная компания TABASCO показала, как современному человеку можно начать свой идеальный день и побороть сонливость.

«Концепция роликов раскрывает  разработанную нами стратегию бренда «Алло», когда бренд становится проводником в новую смарт-эпоху.  В ней будет больше возможностей и невероятных приключений», ― говорит директор компании Виктория Энкина.

В мае агентство выпустило два первых ролика о магии первого часа после пробуждения. На видео все скучные утренние ритуалы превращаются в чудесные приключения.

В первом ролике молодой мужчина спросонья проливает воду из душа на пол, чем очень пугает своего пушистого кота. Ему в отместку домашнее животное с помощью смартфона включает кондиционер на самую низкую температуру и помогает хозяину проснуться от холода.

Во втором ролике кот пожалел уставшего хозяина и угостил его кофе, который сварила смарт-техника.

Креативная команда:

АЛЛО:

Артур Матковский — Chief marketing officer

Ольга Яшина — Head of Marketing Communications

 

TABASCO:

Александр Смирнов — Creative Director, Partner

Олег Завгородний — Associate Creative Director

Светлана Горовенко — New Business Creative Group Head

Антон Черевашко — Copywriter

Татьяна Ильенко — Group Account Director

Екатерина Будниченко — Account Manager

Ольга Жегулина — Producer

Production — Clever Studios

Актер — Роман Лях

По материалам пресс-релиза

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...