Солнце и Змея. Foot Locker и Asics  создали совместный мультсериал

Интернет-магазин спортивной одежды Foot Locker и японский спортивный бренд Asics создали пятичастный анимированный мини-сериал “Солнце и змея”, который поможет продвинуть новейшую коллекцию одежды и обуви.

Поскольку Asics- бренд японский, неудивительно что сериал сделан в стиле анимэ.

Сериал называется «Солнце и змея», выходит под слоганом: «Добро пожаловать в черную и золотисто-желтую одежду Додзе, которые составляют ее коллекцию». Серия из пяти частей – история молодого самурая, который вынужден искать свои ценные кроссовки.

Сериал создало агентство BBDO New York в партнерстве с продакши-студией Shotopop. Общая длина составляет 5 минут, и его просмотр напоминает листание комикса.

Роли для мини-сериала озвучивали: топ-модель Лука Саббат в качестве главного героя, девушка-рэппер Princess Nokia в качестве его оруженосца и другой американский рэппер YFN Lucci как главнй противник молодого самурая.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...