Sigma розробила ідею та розмістила кампанію зовнішньої реклами для Dn8 Shopping Space із повідомленням «Лише шопінг». Ціль – пояснити аудиторії, для чого створений Dn8 та чим відрізняється від торгівельно-розважальних центрів.

Dn8 Shopping Space – 4 поверхи із сотнею європейських брендів преміум-класу, індивідуальних замовлень та лаунж-зонами. Це простір для людей, які приїжджають оновити гардероб і не хочуть відволікатися на зайве – тому тут немає ні фудкортів, ні розважальних зон, ні мас-маркету.

Про позиціювання та переваги Dn8 Sigma розповіла у креативі із повідомленням «Лише шопінг. 4 поверхи – 100 брендів, 0 фудкортів». Для візуалізації ідеї взяли фото морозива… та замінили все морозиво в ньому на одежу преміум-класу.

Як кажуть креативники Sigma, це той випадок, коли ідея була вже в брифі. Клієнт чітко розумів, в чому його сила, тому агентству залишилося побачили потрібні слова, відкинути зайве, придумати візуальний образ та розмістити.

Команда проекту:

Креативний директор – Ждан Забашта

Креативний копірайтер – Юля Вівчарик

Дизайнер – Лариса Завидовська

Керівник медіагрупи – Наталія Ясєнєва

Медіабаєр – Стас Гріщук


Dn8
Директор – Павло Передистий

Менеджер з маркетингу та реклами – Станіслава Денисенко

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.