Sigma розробила ідею та розмістила кампанію зовнішньої реклами для Dn8 Shopping Space із повідомленням «Лише шопінг». Ціль – пояснити аудиторії, для чого створений Dn8 та чим відрізняється від торгівельно-розважальних центрів.
Dn8 Shopping Space – 4 поверхи із сотнею європейських брендів преміум-класу, індивідуальних замовлень та лаунж-зонами. Це простір для людей, які приїжджають оновити гардероб і не хочуть відволікатися на зайве – тому тут немає ні фудкортів, ні розважальних зон, ні мас-маркету.
Про позиціювання та переваги Dn8 Sigma розповіла у креативі із повідомленням «Лише шопінг. 4 поверхи – 100 брендів, 0 фудкортів». Для візуалізації ідеї взяли фото морозива… та замінили все морозиво в ньому на одежу преміум-класу.
Як кажуть креативники Sigma, це той випадок, коли ідея була вже в брифі. Клієнт чітко розумів, в чому його сила, тому агентству залишилося побачили потрібні слова, відкинути зайве, придумати візуальний образ та розмістити.
Команда проекту:
Креативний директор – Ждан Забашта
Креативний копірайтер – Юля Вівчарик
Дизайнер – Лариса Завидовська
Керівник медіагрупи – Наталія Ясєнєва
Медіабаєр – Стас Гріщук
Dn8
Директор – Павло Передистий
Менеджер з маркетингу та реклами – Станіслава Денисенко