Sigma запустила кампанію із морозивом для DN8 Shopping Space

Sigma розробила ідею та розмістила кампанію зовнішньої реклами для Dn8 Shopping Space із повідомленням «Лише шопінг». Ціль – пояснити аудиторії, для чого створений Dn8 та чим відрізняється від торгівельно-розважальних центрів.

Dn8 Shopping Space – 4 поверхи із сотнею європейських брендів преміум-класу, індивідуальних замовлень та лаунж-зонами. Це простір для людей, які приїжджають оновити гардероб і не хочуть відволікатися на зайве – тому тут немає ні фудкортів, ні розважальних зон, ні мас-маркету.

Про позиціювання та переваги Dn8 Sigma розповіла у креативі із повідомленням «Лише шопінг. 4 поверхи – 100 брендів, 0 фудкортів». Для візуалізації ідеї взяли фото морозива… та замінили все морозиво в ньому на одежу преміум-класу.

Як кажуть креативники Sigma, це той випадок, коли ідея була вже в брифі. Клієнт чітко розумів, в чому його сила, тому агентству залишилося побачили потрібні слова, відкинути зайве, придумати візуальний образ та розмістити.

Команда проекту:

Креативний директор – Ждан Забашта

Креативний копірайтер – Юля Вівчарик

Дизайнер – Лариса Завидовська

Керівник медіагрупи – Наталія Ясєнєва

Медіабаєр – Стас Гріщук


Dn8
Директор – Павло Передистий

Менеджер з маркетингу та реклами – Станіслава Денисенко

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.