Серена Уильямс продемонстрировала силу воли в новом ролике Nike

Компания Nike на 91-й церемонии вручения наград кинопремии «Оскар» представила новую рекламу с теннисисткой Сереной Уильямс.

Рекламный ролик «Dream crazier» с Сереной Уильямс («Будь безумнее в своих мечтах») стала продолжением скандальной кампании «Dream crazy» c Колином Каперником. В видео показаны выдающиеся спортсменки современности, которые достигли успехов благодаря своей силе воли. Это футболистки, баскетболистки, теннисистки, бегуньи, женщины-тренеры. Они успевают строить свою спортивную карьеру и выполнять свой материнский долг. Их называют «безумными». Потому что они ни в чем не уступают мужчинам — превозмогают боль, чрезмерные физические нагрузки и эмоциональное давление. Ролик заканчивается словами «Это только кажется безумным, пока не сделаешь это».

 

В последнее время Серена Уильямс все чаще снимается в рекламе, особенно после того, как она стала лицом бренда Nike. Иногда реклама с участием звезды тенниса вызывает настоящие скандалы.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Агенція Ogilvy та бренд дитячого харчування Illuma запустили веб-додаток «Voice Doodler», який автоматично ілюструє розказані вголос історії.

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...